Uploaden homepage

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian1908

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
4
heren / dames,

Ik heb via WS_FTP professional geprobeerd mijn homepage online te krijgen, welke ik gemaakt heb met Dreamweaver MX. Uploaden lukt ook, echter krijg ik alleen een index te zienwanneer ik naar mijn adres ga en niet mijn originele website. Wanneer ik op die index mijn pagina aanklik opent deze en zie ik alleen mijn tekst op de pagina staan en niet mijn foto's / plaatjes / buttons. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, wordt er namelijk gek van.... :mad:
 
Zoiets heb ik ook en wou ik ook net gaan vragen sommige mensen zien mijn site wel goed daarom zet ik even een bijlage neer hoe ik hem zie!

site: www.dutch-destroyers.com
 

Bijlagen

  • site.jpg
    site.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 32
das vreemd!!! ik zie inderdaad je site goed (mooie site by the way!:thumb: )

Als je een site upload naar een nieuwe adres, moet je het oude bestand wat door de hoster erop is gezet er eerst afhalen (meestal index.php)
Vervolgens moet je oppassen met de links en een correcte upload van alle plaatjes; ga er zelf nog al eens mee in de fout.

Om je verder te helpen zou ik toch moeten zien wat er fout gaat.

greetz
 
Hoi volgens mij heb ik de fout ontdekt ik had 2 indexen een html en een php. Dankje voor je compliment ik ben nu zo'n halfjaartje bezig en het gaat me goed af:thumb:
 
de browser geeft in jouw screen-shot enkel de tekst weer. Lijkt er toch op dat de grafische bestanden niet goed op de server zijn geladen of dat de links niet naar het juiste bestand verwijzen.

stuur eens wat script door; is handiger om het probleem te achterhalen

greetz
 
Adres van site is home.tiscali.nl/tref.nl
Moet nog veel aan gebeuren hoor, maar wilde even kijken of het allemaal zou werken. niet dus...:confused:
 
Brian,
volgens mij zijn de problemen als volgt te verklaren;
- er is geen index.htm
- grafische bestanden zijn niet opgeladen (tenminste; ik zie ze niet)
 
vd brouwert,

het is dus de bedoeling om alle bijbehorende plaatjes / buttons enzo ook te uploaden? ik heb dat al eens geprobeerd maar het enige wat anders is dan nu, is dat het rijtje van mijn parent directory langer was.
Jij vertelt dat je geen index ziet, maarre hoe maak ik die dan.
en ja, ik ben echt een leek. maar alvast bedankt:thumb:
 
Brian,
Verander de naam van het bestand dat je als "startpagina" wilt hebben op je site in index.htm En voila!! Pas wel op dat de links allemaal aangepast worden.
Wat betreft de plaatjes; idd, het lijstje wordt wat langer, maar als je ze in dezelfde directory zet als de pagina moet je in het script verwijzen naar "jouwplaatje.jpg" en voila!! (wederom)
In mijn geval is de FTP wel 'case sensitive'; dus let op HoOfDlEtTeRs!!!!:rolleyes:

succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan