Gisteren heb ik "Office Professional Plus 2016" gedownload.
Opeens heb ik een probleem met uploaden naar One Drive.
Als ik Bestanden One Drive aanklik, zie ik afwisselend de blauwe wolkjes en het draaiende cirkeltje.
Van One Drive, kreeg ik de suggestie:
"Dit is een gekend probleem bij ons. We zijn momenteel aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voorlopig kan je wel nog uploaden door bestanden te slepen in de browser. Sleep de bestanden gewoon van uit de map op de computer in onedrive op de website."
Heb ik geprobeerd te doen. Lukt niet. Ik krijg de melding: “Uw browser biedt geen ondersteuning voor het uploaden van mappen.”
Tot voor kort lukte dat gewoon wel. Ik gebruik Fire Fox. Stuurprogramma Windows 7.
Kan het te maken hebben met de installatie van Office Professional Plus 2016.
Zo ja. Wat moet ik doen om uploaden weer gewoon mogelijk te maken?
Groetjes,
Wopev.
Opeens heb ik een probleem met uploaden naar One Drive.
Als ik Bestanden One Drive aanklik, zie ik afwisselend de blauwe wolkjes en het draaiende cirkeltje.
Van One Drive, kreeg ik de suggestie:
"Dit is een gekend probleem bij ons. We zijn momenteel aan het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voorlopig kan je wel nog uploaden door bestanden te slepen in de browser. Sleep de bestanden gewoon van uit de map op de computer in onedrive op de website."
Heb ik geprobeerd te doen. Lukt niet. Ik krijg de melding: “Uw browser biedt geen ondersteuning voor het uploaden van mappen.”
Tot voor kort lukte dat gewoon wel. Ik gebruik Fire Fox. Stuurprogramma Windows 7.
Kan het te maken hebben met de installatie van Office Professional Plus 2016.
Zo ja. Wat moet ik doen om uploaden weer gewoon mogelijk te maken?
Groetjes,
Wopev.