uploaden mislukt; test wordt doorstaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Bij manage sites heb ik gegevens ingebracht voor de website waarmee ik werk. De test is succesvol, dus er is contact met de ftp site en toch worden wijzigingen niet doorgevoerd naar ftp. Hoe kan dat? Wat heb ik over het hoofd gezien? Het moet toch iets zijn bij de instellingen bij Manage Sites, of vergis ik me. Dit is de site: www.stapvooruit.nl

Helaas

Jammer, maar hij pakt de F5 niet. Daarna deed ik het met Ctrl+S en dat pakte hij wel. Het sterretje verdween. Maar dan nog. De nieuwe pagina is uitsluitend opgeslagen in Dreamweaver en niet op de FTP , dus de bezoekers zien de oude pagina. De bezoekers krijgen alleen de nieuwe pagina te zien als ik deze kopieer en zelf op de FTP plak. Het lijkt me dat er iets fout moet staan bij 'Manage sites' ondanks het feit dat de test goed is doorstaan.

Oeps

uhm, ik vergeet in de gauwigheid om de temp internetfiles leeg te maken, dus dat moet ik nog even doen en verder proberen. Het is niet gemakkelijk hoor om zo'n oen te zijn;-(

Echt leeg maken?

Moet ik echt die map gewoon leeg maken? Ik wacht nog heel even op bevestiging, dus hoop dat je nog wakker bent.

De map die in de temp. internet files stond, heb ik geknipt en op het bureaublad geplakt omdat ik het wel eng vond om het echt weg te halen. Dit werkt niet, misschien omdat het nog op het bureaublad staat. Nu zal ik het toch echt weggooien in de prullenbak en kijken hoe dat bevalt.

De map is in de prullenbak beland en inderdaad, nog steeds werkt het niet. Bij Advanced zag ik dat er geen vinkje stond bij 'Automaticaly upload files..... Kan dat een oorzaak zijn? Wat bedoel je trouwens precies met het aanmaken van een nieuw account, is dat ook bij Manage sites?

Ja, bij Manage sites
Indien je meerdere websites hebt heb je dus meerdere accounts.

Gewoon en nieuwe erbij maken en dan deze gebruiken.

Wederom hartstikke bedankt. Je hebt me weer met andere ogen laten kijken waardoor ik het antwoord heb gezien. Zoals ik in mijn vorige opmerking liet blijkt stond er geen vinkje bij het automatisch oploaden bij Remote info van het dialoogvenster Site definition. Pfff nu kan ik eindelijk verder. Fijn hoor, zo'n buurman. De andere optie houd ik stand by.

In mijn geval was het antwoord dus: zet een vinkje bij het automatisch oploaden, bij Remote info (linker kolom) van Site definition.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan