Uploaden site met Dreamweaver lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marian2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2013
Hallo,
Ik weet niet of iemand mij hier kan helpen maar probeer het toch maar...

Ik had voor een vriend een site gemaakt in Dreamweaver muziekcafe-hetkeuntje.nl en met de gegevens van zijn 'hoster' online gezet.

Het uploaden van de site lukte niet met de gegevens die ik van hun gekregen had en na bellen en mailen stond de site uiteindelijk online, nadat ze met teamviewer mee hadden gekeken en met een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.

Hierna heb ik een nieuwe layout gemaakt en wilde deze uploaden met de laatste login gegevens en dit wilde niet lukken... Vervolgens geprobeerd met de eerdere login gegevens en toen kon ik wel "putten".
Echter was de site niet online te zien.

Hierop heb ik weer gebeld en gemaild en kreeg ik te horen dat ik de public_html map zou hebben verwijderd en het hostingpakket nu onbruikbaar is geworden.
Ik weer gebeld en gemaild en kreeg ik de volgende reactie:

Beste Marian,

De gegevens die je hebt ontvangen met gebruikersnaam marjan zijn goed. Ik heb dit de laatste keer ook nog via teamviewer op uw computer ingesteld.

Als hier iets in gewijzigd is kunnen wij helaas niet verder helpen. Wellicht lukt het door FileZilla te downloaden.

Met vriendelijke groet,
Jurgen Bosch

Ik heb dus Filezilla gedownload maar weet niet wat ik hier nou moet :(....
Zie idd. geen map Public_html er in staan.
Kan ik de site op een of andere manier toch nog uploaden met Dreamweaver?

Hopelijk weet iemand hier een oplossing want met de hosters kom ik niet verder, die reageren nergens meer op...

M.vr.gr. Marian

Laatst bewerkt:
Inmiddels nogmaals telefonisch contact gehad met de hoster.
Hij heeft nieuwe gebruikersnaam en ww aangemaakt en moest ik het maar mee proberen...
Maar krijg bij het testen steeds de melding: an FTP error occured - cannot make connection to host. The remote host cannot be found.
Wordt er helemaal moedeloos van :(....

Ik heb voor jou eens op het net gekeken en er is hier toch een duidelijke handleiding over.
Heb je al eens in DW gekeken via sites beheren of alles goed is ingesteld?
Succes alleszins,
Jeanmi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan