Uploaden Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diian

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
Ik heb de Sims 3 gedownload op uTorrent en hij staat nu op 100 %
Maar hij is nu aan het uploaden, en er staat dat dat nog 6 uur gaat duren.
Is dat uploaden echt nodig?

van welke torrent site heb je die gedownload waar je op moet aanmelden en waar je torrent kunt zoeken, oif heb je die gewoon op internet gezocht en waar je zonder aan te melden kunt downloaden.

Maar als je op een torrent site waar je eerst moet aanmelden ben jij verpicht te uploaden omdat je dan als deler staat.

Ik kan je wel een tip geven zoek op internet naar het programma Ratiomaker downloaden en dan kan je alle je upload's oprekken zonder te delen dan staat hij in je profiel als gedeeld.

zelf gebruik ik dat prgromma ook al jaren.

Ik heb het van thepiratebay.org
En daar hoef je je niet aan te melden

Nee, dit is niet nodig.
Druk maar gewoon op Stop. Dan zal er een vinkje voor de download komen ;)

En als iedereen dat zou doen zouden er geen torrents meer zijn, aangezien er dan geen seeders meer zijn.

Ondanks dat sites als TPB en Mininova geen registratie vereisen (en dus ook geen ratio bijhouden) is het wel zo netjes om een torrent die je gedownload hebt, terug te seeden tot minimaal een ratio van 1. (dus je upload net zoveel als dat je download)

Meer seeds betekent ook een hogere download snelheid voor jou. Dat wil jij, dat willen anderen die na jou komen ook.

Dus gewoon lekker je spel gaan spelen en Utorrent nog een tijdje aanhouden. Kost jou niets geen extra moeite, maar anderen hebben er wel profijt van.

Zqwiqly.

En als iedereen dat zou doen zouden er geen torrents meer zijn, aangezien er dan geen seeders meer zijn.

Ondanks dat sites als TPB en Mininova geen registratie vereisen (en dus ook geen ratio bijhouden) is het wel zo netjes om een torrent die je gedownload hebt, terug te seeden tot minimaal een ratio van 1. (dus je upload net zoveel als dat je download)

Meer seeds betekent ook een hogere download snelheid voor jou. Dat wil jij, dat willen anderen die na jou komen ook.

Dus gewoon lekker je spel gaan spelen en Utorrent nog een tijdje aanhouden. Kost jou niets geen extra moeite, maar anderen hebben er wel profijt van.

Zqwiqly.

:D:D:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan