Ik wou via mijn provider, HetNet, een screenshot downloaden. Dus had ik even opgezocht hoe dat moest. Dat werkt als volgt:
Als u niet beschikt over een FTP-programma kunt u ook de bestanden via uw browser, Internet Explorer of Netscape Communicator, naar de server kopieren. Hoe dat werkt staat hier onder uitgelegd:
• Maak verbinding met Het Net
• Start Internet Explorer of Netscape Communicator
• Voer bij Go To of Location in: ftp://[gebruikersnaam]@home.hetnet.nl (typ in plaats van gebruikersnaam uw eigen gebruikersnaam in)
• Klik op Enter
• Voer uw wachtwoord in
• U komt in de home-directory van uw persoonlijke homepage
• U kunt files uploaden door bestanden op het browservenster te slepen en ze los te laten of door in het 'file' menu 'upload file' te kiezen
Nu krijg ik tussen punt 4 en 5 een foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het openen van die map op de FTP-server. Zorg ervoor dat u toegang tot die map hebt. Details: Er heeft een time-out van de bewerking plaatsgevonden.
Wat moet ik doen dat ik deze foutmelding niet meer krijg, en wel kan uploaden?
Als u niet beschikt over een FTP-programma kunt u ook de bestanden via uw browser, Internet Explorer of Netscape Communicator, naar de server kopieren. Hoe dat werkt staat hier onder uitgelegd:
• Maak verbinding met Het Net
• Start Internet Explorer of Netscape Communicator
• Voer bij Go To of Location in: ftp://[gebruikersnaam]@home.hetnet.nl (typ in plaats van gebruikersnaam uw eigen gebruikersnaam in)
• Klik op Enter
• Voer uw wachtwoord in
• U komt in de home-directory van uw persoonlijke homepage
• U kunt files uploaden door bestanden op het browservenster te slepen en ze los te laten of door in het 'file' menu 'upload file' te kiezen
Nu krijg ik tussen punt 4 en 5 een foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het openen van die map op de FTP-server. Zorg ervoor dat u toegang tot die map hebt. Details: Er heeft een time-out van de bewerking plaatsgevonden.
Wat moet ik doen dat ik deze foutmelding niet meer krijg, en wel kan uploaden?