Uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

arubaman

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2003
Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een site gemaakt voor mijn werk. Deze beheer ik sinds een maand of 5. Hij staat al op het Net.
De laatste 3 keer dat ik een nieuwe pagina heb toegevoegd en deze wilde uploaden krijg ik elke keer de melding
"Wilt u dit bestand overschrijven" dat houdt in dat ik elke keer de hele site moet uploaden inplaats van alleen de nieuwe pagina. Aangezien ik een analogelijn heb kun je begrijpen dat ik daar niet op zit te wachten. Er veranderd verder niets aan de andere pagina's maar ik voeg er slechts steeds eentje bij. In het begin ging het goed maar de laatste paar keer komt die vervelende melding in beeld en dan ben ik genoodzaakt om de melding te beantwoorden met "ja" dan krijg ik bij het volgende bestand dezelfde vraag(en er staan veel bestanden op de site) en als ik zeg "ja op alles" gaat hij de hele site weer uploaden. En dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb dus dringend nodig zoals jullie kunnen zien.

Met vriendelijke groet,

Arbaman.

Geplaatst door Jan Thomas
Welk prg gebruik je?

Waarschijnlijk Frontpage.
Doe je dat niet, dan komen de WebBots niet goed over.
Het is niet aan te raden een met Fp gemaakte site met een FTP prog te uppen.

Wat zegt de Help over uploaden?
Welke FP versie?

:cool:

beste

het prob is dat je de ganse website terug zet met de aanpassingen.
als je ftp gebruikt dan moet je alleen de aangepaste bestanden zenden naar de server, de rest blijft staan.

succes

jean

jean.leenders@pandora.be

Bedankt voor je snelle reactie,

Ik heb de site gemaakyt met Frontpage 2000

ik gebruik n.l. geen aparte FTP-programma. Bij frontpage klik ik na het maken van een nieuwe pagina op "publiceren" en dan stuurt hij de nieuwe files en de dus alleen de nieuwe pagina naar de site. Maar dat doet hij de laatste 3 keren dus niet en dat is n.l. het vreemde ervan.
Ik zal nog andere reactie's afwachten.

Met vriendelijke groet,

Arubaman

x

Het probleem is helaas nog niet opgelost.
Wacht dus nog steeds op een oplossing.

Je site bestaat uit meerdere pagina's.
Heb je ook andere pagina's dan alleen de gewijzigde geopend gehad in Frontpage?

Indien ja, dan kan Frontpage deze pagina's aanmerken als zijnde gewijzigd, en dus willen uploaden.

:cool:

Hoi arubaman, ik maak mijn site ook met Frontpage maar het uploaden doe ik altijd met ws-ftp le en dan hoef ik alleen de veranderde pagina's te uploaden.
Nooit geen problemen mee gehad!!!

Suc6 ermee

Twinnie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan