uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

timboiscool

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2008
hallo.
ik heb een vraag
(ben nieuw)
hoe kan ik zo maken dat mensen een bestand kiezen en op uploaden klikken en dat het dan bij mij komt te staan in een speciale map.
als je reageer bedankt.:thumb:

Het lijkt me dat deze vraag een beetje onduidelijke gesteld is?
Kun je hierin duidelijker zijn?
Gaat het om een website waar je op wil klikken, of wil je gewoon een ftp server hebben draaien thuis zodat mensen daar bestanden heen kunnen kopieren?

Laat het even weten.

Het lijkt me dat deze vraag een beetje onduidelijke gesteld is?
Kun je hierin duidelijker zijn?
Gaat het om een website waar je op wil klikken, of wil je gewoon een ftp server hebben draaien thuis zodat mensen daar bestanden heen kunnen kopieren?

Laat het even weten.

nou eigenlijk is het dat iemand in zo'n venster een bestand kies.
en dat hij gewoon op uploaden klik.
en dat hij bij mij op het buarblad kom te staan.

Dat kan alleen als jouw computer 24/7 online is en als webserver functioneert.
Dan zou je ook nog er voor moeten zorgen dat die bestanden op je bureaublad terecht komen.

Misschien is het handiger om te vertellen waarvoor je het nodig hebt zodat wij naar eventuele alternatieven kunnen zoeken.

Dat kan alleen als jouw computer 24/7 online is en als webserver functioneert.
Dan zou je ook nog er voor moeten zorgen dat die bestanden op je bureaublad terecht komen.

Misschien is het handiger om te vertellen waarvoor je het nodig hebt zodat wij naar eventuele alternatieven kunnen zoeken.

nou het gaat erom dat iemand dan plaatejs upload en dat ik ze heb.
maar dan maak ik er weer een gif van stuur ik hem terug en heb hij een gif plaatje.
dus het gaat erom dat ik plaatjes krijg en ik maak er een gif vanm (bewegende)
en dan stuur ik hem terug dan heb hij een bewegend plaatje.
een soort hulp.:thumb:
net zoals jou plaatje dat jij bvb 3 plaatjes stuur naar mij en ik maak er weer zo een plaatje van

Niet te moeilijk gaan doen lijkt mij, gewoon zorgen dat je de plaatjes in een ZIP-bestand via mail krijgt aangeleverd.

Begrijp ik hieruit dat je vraag is opgelost? :o
Zo ja, zou je dan de status rechtsonder willen aanpassen :thumb:

Ik bedoel het letterlijk, de "klant" stuurt de afbeeldingen in een ZIP naar jouw toe via mail, jij stuurt vervolgens de animatie weer via mail terug naar de "klant".

Hier een heel systeem voor op internet zetten is onzin. Daarnaast heb je aan alleen HTML hiervoor niets. Dat zal alleen voor de layout zijn, het echt werk zal moeten worden gedaan door een servertaal zoals PHP of ASP.

Ik bedoel het letterlijk, de "klant" stuurt de afbeeldingen in een ZIP naar jouw toe via mail, jij stuurt vervolgens de animatie weer via mail terug naar de "klant".

Hier een heel systeem voor op internet zetten is onzin. Daarnaast heb je aan alleen HTML hiervoor niets. Dat zal alleen voor de layout zijn, het echt werk zal moeten worden gedaan door een servertaal zoals PHP of ASP.

sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan