Nu kunnen we nog.......
zolang er uploaders zijn zullen er films ,foto's,spellen,progjes e.d te downloaden zijn dus als je hier van gebruik wil maken heb je er gewoon rekening mee te houden met de algemene "regel"......100% downloaden,dan heb jij datgene binnen wat je graag had, en tot 150% datgene wat je gedownload hebt laten staan in je progje voor te uploaden zodat ook anderen die datgene ook mede via jou kunnen downloaden zodat deze torrent door velen meer bekeken kunnen worden.
want...als iedereen alleen zou downloaden en niet zou uploaden dan zouden we allen snel wel eens pech kunnen hebben tijdens het downloaden van datgene,er is niks vervelender dan tijdens het downloaden dat je ergens op wacht en dan stopt op bv 90% gedownloade
bestanden en zeker als je daar al weken op zat te w88ten.
Soms kan het gewoon niet om welke reden dan ook maar het is niet meer dan redelijk dan 1 op 1 minimaal te nemen en terug te geven dus 100% downloaden en 100% op z'n minst te uploaden.
Het is mij ook wel eens over komen dat ik gestopt ben met uploaden,zeker bij torrents die wat minder in trek zijn maar na een bepaalde tijd (in dit geval ongeveer 4 weken) was mijn upload nog steeds niet op 100% maar ook ik wil verder en ik vind dan ook dat ook hier rekening gehouden zou moeten worden. zeker bij bv oudere films waar menig downloader nog nooit van gehoort zou kunnen hebben maar misschien voor veel wel interresant zou kunnen zijn....!!!!
Quot RedR: Er wordt snel geklaagt over te weinig uploaden maar over 7 of meer keer over "de kop"uploaden van bv een film van 4,2 GB naar bv 40 GB tja mijn mede down en uploaders ja die wel .........bedankjes zijn altijd voor mij althans een motivatie om mijn laptops ook tijdens vakanties open te gooien met dat wat er op dat moment er is.
Gr. RedR