hier is de gevonden gebruiksaanwijzing.
ik bedoel meer van "RJ45 -> com1 kabel" (PCIN), en die rj45 op de switch, samen met de zelfde kabel van lan internet/netwerk verbinding verbinding.. die ook o pde switch zit, of dit ekaar bijt, ups op switch(normale netwerk kabel) en de pc's die netwerk en internet hebben op die zelfde switch, niks met shutdown - of zo, maar via de com1 aansluting, of dit gaat...........

:thumb: ..............................
of als dit wel gaat (en het bijt elkaar wel) een 2e switch, (5 port of zo) kan het dan wel?... een switch dan alleen voor die ups (RJ45 in switch, naar 2x COM1 kabels, vanuit RJ45 (die in de switch zit)
ik heb hier wat geprobeert met die comado op afstand uitzetten, maar als ik deze bij energiebeheer geselecteerde ups, en dan bij configureren, kan ik natuur;ijk bij bij waarschuwing dit prigramma uitvoeren, op "configureren... klikken, en bij uitvoeren, die regel invoeren, met de computernaam. dat die pc ook afgesloten wort.
is deze melding als er stroom storing is, of als er lage accu spaning optreed, want dan meot t (time) op 0, of 10 maar niet te lang.