Ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniel_M

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
49
Ik ben van plan een UPS te kopen omdat ik niet wil dat mijn bestanden
beschadigen als er een stroomstoring is (vorig week gehad, alle bestanden beschadigd).

Ik zit te denken aan de Trust Ups Pw-4075t 750va.

Die werkt natuurlijk op baterijen, en nu vroeg ik me af of je die baterijen nou vaak moet vervangen. Of kan je ze opladen???? (ik neem aan dat ze alleen werken als er geen stroom is of niet?).

ltr
 
Ups.....zelf ben ikeen lief hebber van APC.
De ups wordt netjes op spanning gehouden door het lichtnet.
Als dit uitvalt dan heb je met een upsongeveer een 45 tot 60 minuten nog stroom via de accu's die er in zitten.
Zelf heb ik het zo dat als de spanning wegvalt dat de ups het overneemt en dan netjesalle programma's afsluit en dan zichzelf uitzet.
 
Ups.....zelf ben ikeen lief hebber van APC.
De ups wordt netjes op spanning gehouden door het lichtnet.
Als dit uitvalt dan heb je met een upsongeveer een 45 tot 60 minuten nog stroom via de accu's die er in zitten.
Zelf heb ik het zo dat als de spanning wegvalt dat de ups het overneemt en dan netjesalle programma's afsluit en dan zichzelf uitzet.

Die van APC zijn wel nogal duur vind ik....
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=TWIA15 is deze een beetje bruikbaar....
 
Volgens de specificaties heb je dan bij een volle belasting 5 minuten de tijd om af te sluiten.
Dat lijkt mij voldoende.
opladen 24 uur.......is een beetje lang..........maar we gaan er vanuit dat dat niet te vaak nodig is.
Ja voor en dertig euro erbij heb je een zwaardere.
Maar ik kan niet bij iemand anders in de knip kijken.....:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan