Marianne81
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 apr 2003
- Berichten
- 16
Hallo allemaal,
Een paar dagen geleden kregen we van Telenet een e-mail met de boodschap dat onze modem vertraagd werd omdat we de toegestane limiet down- en uploaden hadden overschreden. Pas op 17 mei zal de normale snelheid hersteld worden. Ik heb op telenet.be een grafiek gevonden met ons Internetverkeer, en er zit inderdaad tussen 15 en 23 april een gigantische piek aan upstream-verkeer. Uiteraard geeft iedereen van de familie iedereen de schuld, behalve zichzelf. Is er een manier om precies na te gaan wanneer en waardoor de limiet overschreden werd (bv. wat er geupload werd en met welk programma)? Het zou ons heel wat discussies besparen denk ik!
Alvast bedankt,
Marianne
Een paar dagen geleden kregen we van Telenet een e-mail met de boodschap dat onze modem vertraagd werd omdat we de toegestane limiet down- en uploaden hadden overschreden. Pas op 17 mei zal de normale snelheid hersteld worden. Ik heb op telenet.be een grafiek gevonden met ons Internetverkeer, en er zit inderdaad tussen 15 en 23 april een gigantische piek aan upstream-verkeer. Uiteraard geeft iedereen van de familie iedereen de schuld, behalve zichzelf. Is er een manier om precies na te gaan wanneer en waardoor de limiet overschreden werd (bv. wat er geupload werd en met welk programma)? Het zou ons heel wat discussies besparen denk ik!
Alvast bedankt,
Marianne