Urban Terror wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

superlmh

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Heey,
Ik heb Urban Terror gedownload en geprobeert te installeren maar dat lukt niet:
ik druk op dat bestand dat ik net gedownload heb, en dan gebeurt er niets. Hoe los ik dit op? Als je nog iets van mijn computer moet weten hoor ik het wel.

Urban Terror komt als een setup bestand van 1 GB. Het kan wel even duren voordat het bestand gestart wordt, zeker i.c.m. een virusscanner. Even geduld dus.

Dat is waar...Ik had vroeger een zeer trage computer, duurde soms tot een kwartier voor een .exe van enkele gigas eindelijk werd opgestart...Wachten dus ;)

Hoelang nog dan? Ik heb het opnieuw gedownload en geopend, en nu heb ik het sowieso langer dan een half uur laten staan.

Zet eens tijdelijk je virusscanner uit.

Wat heb je ?
Klik gewoon rechter muisknop op je virusscanner icoontje (meestel rechts onderin bij de tijd)
en dan Exit, of Afsluiten.

Je hebt hem gedownload zeg je ?
als je dit illegaal hebt gedaan van een Torrent site of gewoon niet betaald hebt voor een originele kopie dan kan dit natuurlijk normaal zijn.
Maar wat is het bestand ? (EXE, ISO, RAR, ZIP etc. etc.)

Dat vroeg iemand anders ookal maar ik weet zeker dat het legaal is want op de officiele site kun je hem gratis downloaden. Het is een .exe bestand.

Laatst bewerkt:
Oke zo.
sorry ik wist niet dat Urban Terror een gratis spel was.
Als je op de download link klikt van Urban Terror moet je klikken op "Opslaan" of "Opslaan als"
niet als openen.

Via google chrome slaat hij het automatisch op. dus als ik dan in mijn "downloads" kijk en urbanterror .exe open doet hij niks...

Vreemd, Vreemd.
Sorry ik kan je niet verder helpen,
mocht ik toch iets bedenken dan hoor je het zo snel mogelijk.

Start Windows eens op in veilige modus (na het BIOS scherm op F8 drukken) en probeer dan het spel te installeren.

EDIT:

Ik heb het zelf even geprobeerd. Het spel pakt zich automatisch uit in de map waarin het bestand staat. Dit gaat via Windows command line (het zwarte schermpje). Er wordt een nieuwe map aangemaakt (UrbanTerror), daarin staat het spel.

Laatst bewerkt:
Geen idee wat dat kan zijn, er staat hier geen default.cfg bestand in de UrbanTerror folder.

Hmmm, nu moet ik zeker weer een heletijd wachten? Want hij maakt geen map aan.

Is het niet mogelijk om het spel op een andere computer te installeren en dan de Urban Terror map met alle bestanden te kopiëren naar jouw computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan