• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rokit10

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Berichten
16
Hallo,

Ik heb een formulier gemaakt om de gewerkte uren op te registreren, de werktijden zijn van 06:00 - 14:00 / 14:00 -22:00 / 22:00 - 06:00 de eerste twee zijn geen probleem, maar die van 22:00 - 06:00 ( andere dag ) krijg ik niet goed. Maar soms worden de tijden ook veranderd, en dan moet hij het natuurlijk ook goed uitrekenen. Ik heb het formulier als bijlage toegevoegs. En ja ik ben al aan het zoeken geweest hier op het forum en google maar kan niks bruikbaars vinden:eek:

b.v.d. voor jullie info.

Rokit
 

Bijlagen

  • Urenregistratie.xlsx
    16,6 KB · Weergaven: 46
Niet goed gezocht?
Code:
=E6+(E6<D6)-D6

En de cel Totaal uren opmaken als :00
 
Laatst bewerkt:
Dit had ik ook gevonden en dat werkt wel, maar soms worden de tijden ook veranderd en dan werkt het weer niet. Moet denk ik iets zijn met de "IF" formule want ik wil eigelijk in alle kolommen dezelde forumule hebben als dat mogelijk is.
 
Neen die had je niet want het lukte niet voor de tijden 22:00 tot 06:00.

Er is toch maar een kolom waarin een formule moet komen

en dat is de gegeven formule.
Die trek je door naar beneden.

Zie bestand
 

Bijlagen

  • Urenregistratie(cobbe).xlsx
    15 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Cobbe super bedankt...dit bedoel ik.....fijne feestdagen en een goed 2018 gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan