• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren bijhouden met overuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornkoster

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2015
Goede dag,

Ik wil graag een opzetje maken om makkelijk inzicht te krijgen in me uren met persentages.

Als ik 8 werkuren per dag werk is dat gewoon 100%
Als ik 8 werkuren heb en 1 reisuur wordt er 1 uur afgetrokken (1e reisuur is voor je zelf)
Als ik 5 uur werk en 3 reisuren heb dan is het gewoon 8 uur 100%

Als ik 9 uur werk en 2 reisuren heb, dan zijn 8 werkuren 100% 1 werkuur 134,42% en 1 reisuur ook 100%, het andere reisuur is dan voor je zelf, en wordt niet betaald.

als ik 11 uur werk en 1 reisuur dan zijn 8 werkuren 100% 2 werkuren 134,42% en 1 werkuur 155,20% en dat reisuur is voor je zelf.

100% zijn werkuren van 0 tm 8 uur
134,42 werkuren zijn van 8 tm 10
155,20 werkuren zijn van 10 tm 12 uur
198% werkuren zijn uren boven de 12 uur werken.
Reisuren zijn 100%
1 reisuur (voor je zelf, niet betaald
2 reisuren (1 voor je zelf, 1 100%)
3 reisuren ( 1 voor je zelf en 2 reisuren 100%

Zou er iemand van maandag tm zondag een opzetje voor me kunnen maken? ik wil bij maandag/werkuren bijvoorbeeld 13 kunnen invullen en dan moet er berekend worden hoeveel uren er 100/134,42/155,20 en 198% zijn.

Ik heb zon opzetje nog nergens kunnen vinden helaas, vandaar dat ik iemand wil vragen die goed met excel is en dit voor me zou kunnen maken.

Alvast bedankt.

Welkom op het forum.
De bedoeling van een forum is niet om kant en klare bestanden te maken, maar om hulp te bieden bij problemen waar je zelf niet aan uit geraakt.
Zou er iemand van maandag tm zondag een opzetje voor me kunnen maken? ik wil bij maandag/werkuren bijvoorbeeld 13 kunnen invullen en dan moet er berekend worden hoeveel uren er 100/134,42/155,20 en 198% zijn.
Met de werkuren alleen zullen we er niet komen. Hoe moeten wij weten hoeveel reistijden erin zitten?
Maak eens zelf eens opzetje wat je voor ogen hebt met de waarden en resultaten die erin moeten staan. De formules zal hier wel iemand op het forum we u in elkaar kunnen boxen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan