• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren doortellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kramer

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
Ik heb een klein probleem.

Ik heb in cel E8 mijn begintijd staan en in F8 mijn eind tijd. Met de formule =F8-E8 in G8 weet ik hoeveel uren ik heb gemaakt.

Nu komt mijn probleem Het kan voorkomen dat ik om dinsdag 10:00 's ochtends begin en op woensdag om 13:00 stop. Met de formule die ik nu heb kom ik op 3 uur maar dat klopt niet dat moet zijn 27 uur.

Is dit mogelijk??

Ik heb een klein probleem.

Ik heb in cel E8 mijn begintijd staan en in F8 mijn eind tijd. Met de formule =F8-E8 in G8 weet ik hoeveel uren ik heb gemaakt.

Nu komt mijn probleem Het kan voorkomen dat ik om dinsdag 10:00 's ochtends begin en op woensdag om 13:00 stop. Met de formule die ik nu heb kom ik op 3 uur maar dat klopt niet dat moet zijn 27 uur.

Is dit mogelijk??
Jazeker, dan moet je de celeigenschappen instellen.
Extra - celeigenschappen - [tabblad] Getal - Tijd - 37:30:55

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Klopt formule niet

Bedankt maar ik krijg toch 3:00:00 te staan in plaats van 27:00

Klopt mijn formule van =F8-E8 dan niet

Laatst bewerkt:
Bedankt maar ik krijg toch 3:00:00 te staan in plaats van 27:00

Klopt mijn formule van =F8-E8 dan niet

Dat zou best kunnen.
Ik neem aan dat er een datum in de cellen staat zodat Excel kan zijn dat het om 2 verschillende dagen betreft.
Uiteraard kan je dan nog de opmaak van die cellen aanpassen zodat je alsnog alleen maar de tijden ziet.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik heb zelf ook zoiets gehad.

Maar ik heb een week lijst gemaakt ma di wo do vr en week totaal

Als je nu boekt di van 10.00 uur tot 24.00 uur.
En woensdag begin je met 00.00 uur tot 13.00 uur.
Dan krijg je in je week totaal wel de uren goed.

Bedankt

Ik kijk even naar allebei de oplossingen om te kijken wat handig werkt

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan