Beste,
het probleem waarmee ik zit is het volgende:
als hoofdverpleegkundige ben ik verantwoordelijk voor uurroosters van verschillende personeelsleden. Op het einde van de maand moet ik aan personeelsdienst doorgeven hoeveel uren personeel gewerkt heeft.
Tot heden was het ook zo dat men per dag 30 min aftrok als middagpauze.
Vanaf 01 juli zijn er echter veranderingen:
a) als men werkt op een zaterdag of zondag of feestdag, mag er geen 30 min afgetrokken worden
b) per dag moet ik een resultaat voorleggen van aantal minuten die personeel heeft gewerkt
vraag:
a) hoe kan ik in toegevoegde kolom de uren en minuten automatisch omzetten naar minuten en bij totaal de minuten terug omzetten naar uren en minuten
b) hoe kan ik definiëren welke rij een weekend is of een feestdag.
in bijlage mijn uurrooster waarmee ik werk voor ieder personeelslid
het probleem waarmee ik zit is het volgende:
als hoofdverpleegkundige ben ik verantwoordelijk voor uurroosters van verschillende personeelsleden. Op het einde van de maand moet ik aan personeelsdienst doorgeven hoeveel uren personeel gewerkt heeft.
Tot heden was het ook zo dat men per dag 30 min aftrok als middagpauze.
Vanaf 01 juli zijn er echter veranderingen:
a) als men werkt op een zaterdag of zondag of feestdag, mag er geen 30 min afgetrokken worden
b) per dag moet ik een resultaat voorleggen van aantal minuten die personeel heeft gewerkt
vraag:
a) hoe kan ik in toegevoegde kolom de uren en minuten automatisch omzetten naar minuten en bij totaal de minuten terug omzetten naar uren en minuten
b) hoe kan ik definiëren welke rij een weekend is of een feestdag.
in bijlage mijn uurrooster waarmee ik werk voor ieder personeelslid