• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren in Outlook automatisch weergeven in Excel voor totalenberekening

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malicka

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2005
Beste mensen,

Wie weet een mooie code voor me (misschien VBA) waardoor ik de uren in een agenda meteen op een goede plek in Excel krijg. Het gaat om twee bedrijven en verschillende klanten waarvoor ik uren moet berekenen. Dat wil ik meteen per bedrijf en per klant in een aparte kolom zodat ik gemakkelijk het totaal aantal uren kan berekenen. Die uren corresponderen met een bedrag en dat komt op een factuur. Dat deel vind ik niet moeilijk, maar hoe ik die uren in Excel krijg en dan ook nog op die speciale plaatsen, dat is me een raadsel.

Mijn bazin zou het heel fijn vinden als ik dit kan bereiken, maar er gaat meer tijd in zitten dan ik heb en ik weet niet waar ik de oplossing kan vinden omdat ik nog te weinig kennis heb van VBA. We werken met Office 2010.

Heel erg bedankt voor het meedenken en een hartelijke groet van Maaike

Outlook kan de agenda exporteren naar excel formaat.
Daaruit moet je dus "even" de gewenste waarden filtreren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan