Dag allen,
Ik heb een planning gemaakt in excel en wil graag de uren die ik plan, verifiéren met de te werken uren.
Ik heb verschillende personeelsleden die ook steeds in andere omgevingen gepland kunnen worden, maar soms ook naar de dokter moeten of twee uurtjes eerder weggaan,...
De optelsom van al deze uren moet de verificatie zijn.
Ik gebruik data validation om het personeel te kiezen bij een bepaald project. Misschien is dit belangrijke info, misschien ook niet...
Ik heb zelf wat zitten zoeken en kwam bij SUMIF uit, maar deze is hier niet geschikt voor denk ik.
Wie heeft er een oplossing voor handen?
Onder klein vb hoe het er uit ziet.
Ploeg Projekt Uren
Aanlegploeg 1 ZIEKTE PERSONEEL Uren
Nefs, Dhr. Ties 2
Uren
Brouwer, Dhr. Ramon nr - Ackerweide 8.5 Personeelslijst
Nefs, Dhr. Ties nr - Ackerweide 6.5 Personeelslijst
Ik heb een planning gemaakt in excel en wil graag de uren die ik plan, verifiéren met de te werken uren.
Ik heb verschillende personeelsleden die ook steeds in andere omgevingen gepland kunnen worden, maar soms ook naar de dokter moeten of twee uurtjes eerder weggaan,...
De optelsom van al deze uren moet de verificatie zijn.
Ik gebruik data validation om het personeel te kiezen bij een bepaald project. Misschien is dit belangrijke info, misschien ook niet...
Ik heb zelf wat zitten zoeken en kwam bij SUMIF uit, maar deze is hier niet geschikt voor denk ik.
Wie heeft er een oplossing voor handen?
Onder klein vb hoe het er uit ziet.
Ploeg Projekt Uren
Aanlegploeg 1 ZIEKTE PERSONEEL Uren
Nefs, Dhr. Ties 2
Uren
Brouwer, Dhr. Ramon nr - Ackerweide 8.5 Personeelslijst
Nefs, Dhr. Ties nr - Ackerweide 6.5 Personeelslijst