• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren kloppen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

prins507

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Berichten
12
Hallo beste mensen,

Ik ben pas begonnen met excel en ik kom niet verder met mijn urenregistratie.De optelling klopt tot 23 uren. als ik nog meer uren toevoeg klopt er niets meer van.Kan iemand mij vertellen wat voor fouten ik maak

Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • urenlijst.rar
    6,7 KB · Weergaven: 34
Bekijk deze formule eens goed, dan ga je er wel uitkomen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het geprobeerd en ik geloof dat ik er nu helemaal een bende van heb gemaakt
Zou je zo vriendelijk willen zijn om in mijn bestand de formule aan te passen?

Bedankt
 
Geweldig wat je voor mij gedaan hebt . Nu ik die formule compleet gezien hebt denk ik ja
maar ik had er toch niet zelf uitgekomen.
Nogmaals super bedankt.
 
Graag gedaan.
Ik weet niet hoe het bij jullie geregeld is, maar ik mis de pauzes in jouw sheet, zoals ik in mijn eerste voorbeeld heb gezet.
Maar mocht je dit willen veranderen, is dit een fluitje van een cent voor je, kijk dan even in mijn eerste voorbeeld.

Normaal gesproken mag je een pauze niet doorschrijven als gewerkte uren in de meeste CAO's !!!
 
Hallo,

Ik weet niet hoe dat geregeld is. Ik werk voor een duits bedrijfje in nederland en deze urenlijst willen ze gebruiken in duitsland. En in deze winkels word voornamelijk gewerkt met parttimers.
Ik heb ook nog een vraag. Is het ook mogelijk om in subtotaal en in totaal een andere omschrijving te krijgen. Nu staat er als iemand gewerkt heeft van bv.12:45 tot 15:00 uur 2,25 .Het zou mooier zijn als er 2 uur 15 min zou staan.

Alvast bedankt
 
Zoiets ?
Hij geeft bij de minuten steeds een extra nul er voor, maar die krijg ik ook niet weg.
 
Laatst bewerkt:
Die extra nul maakt helemaal niets uit. ik vind het prima werken .
Ik heb nog wel geprobeerd om het subtotaal ook zo weertegeven maar het lukte mij natuurlijk weer niet.

Bedankt voor alle moeite
 
Super mooi gedaan,

Maar ik durf het bijna niet te zeggen .Het eerste probleem is weer terug ,bij 24 uur en meer klopt er niets meer van. Kun je er nog even naar kijken?

Bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan