monsternaf
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 dec 2016
- Berichten
- 16
Dag,
Voor een tijdsregistratie in Excel heb ik een bestand gemaakt waarin tientallen medewerkers op diverse projecten hun uren verantwoorden.
Zo goed als af, maar zit met één probleem (zie bijlage, sterk versimpeld)
Ik zoek een manier om in kolom G de werkelijk geschreven uren op te tellen (rijen 4 t/m 6) per project.
Echter, hierbij moeten enkel de gewerkte uren van dagen worden opgeteld die binnen een bepaalde periode vallen (cellen D2 en D3).
Zelf al aan het knooien geweest met index, maar kom er met het sommen.als niet uit.
Iemand enig idee?
Dank.
Gr.
Voor een tijdsregistratie in Excel heb ik een bestand gemaakt waarin tientallen medewerkers op diverse projecten hun uren verantwoorden.
Zo goed als af, maar zit met één probleem (zie bijlage, sterk versimpeld)
Ik zoek een manier om in kolom G de werkelijk geschreven uren op te tellen (rijen 4 t/m 6) per project.
Echter, hierbij moeten enkel de gewerkte uren van dagen worden opgeteld die binnen een bepaalde periode vallen (cellen D2 en D3).
Zelf al aan het knooien geweest met index, maar kom er met het sommen.als niet uit.
Iemand enig idee?
Dank.
Gr.