• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren per afdeling berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spekker

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
142
hoi allemaal
het is alweer een tijd geleden dat ik hier een vraag heb gesteld, en tot op heden werkt het allemaal naar behoren.

nu wil ik graag mijn file iets gaan uitbreiden.
op de sheet zie je dat er per dag de medewerkers worden ingevuld op de tijd dat in binnen komen en op de tijd dat ze weg gaan, ook kan er door middel van een dubbelklik een kruis worden gezet waar ze hun werkzaamheden gaan uitvoeren. nu wil het wwel gebeuren dat ze op verschillende afdelingen werkzaamheden moeten gaan uitvoeren. graag wil ik deze ueren apart gaan bijhouden, nu wil ik vragen of dit mogelijk is dat wanneeer er een kruis word gezet op de afdeling de uren dan ook in de daarvoor bestemde cel komen te staat. bijvoorbeeld de heer Blonk gaat om 06:00 uur beginnen op de shovel maar om 11:00 gaat hij naar het Cos en werkt daar tot 13:00 uur hierna gaat hij nog even naar de bulk en blijft daar aanwezig van 13:00 uur tot 14:00 uur

is het mogelijk dat dit dan allemaal wordt uitgesplits, ik heb zelf geen idee hoe ik dit moet doen

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpenBekijk bijlage Vaarboer lijst leeg - kopie (Hersteld).xlsm
 

Bijlagen

  • Vaarboer lijst leeg - kopie.xlsm
    126,9 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan