• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren registratie met Pers. aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoNaRs

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2018
Hoie allemaal

Ik ben echt een leek in Excel , maar toch zou ik jullie willen vragen of jullie mij willen helpen met het aanpassen van een geupload Uren registratie

ik had graag deze aanpassingen gedaan gekregen ( eventueel tegen kleine vergoeding )

1. extra kolom met naam Verschil waar de restwaarde van kolom Totaal wordt gezet meer dan 8.5u gewerkt op 1 dag
2 .kolom 100% mag waarde staan alles tot 9.5u gewerkt
3 .kolom 125% vervangen door kolom waarde 150% en daar mogen de uren staan meer dan 9.5u
4 .kolom 150% vervangen door kolom waarde 200% maar enkel als een waarde op een zondag of feestdag wordt ingevuld
5 .Werktijden ingevuld op zaterdag automatisch naar kolom Totaal en Verschil en ook naar kolom 150 % plaatsen
6 .NL feestdagen vervangen door Belgische feestdagen in Tab Afblijven

Mijn dank zou Groot zijn !!!!Bekijk bijlage Urenregistratie NIEUW2.ods

Je hebt zoveel vragen vul het bestand eens in met getallen van de diverse mogelijkheden dan zullen wij kijken welke formules er bij horen.

Ik ben een Nederlander dus ik ken de Belgische feestdagen niet.

dankjewel popipipo inderdaad het is zo dan het zou moeten hopelijk krijg je de rest ook voor mekaar ..... heb me echt zo gezocht achter een bestaande excel file of android app ...... maar allemaal niet ok

De hulp stopte om dat je verder niet aangaf wat er nu wel of niet goed gaat.
Spijtig :)