• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uren registratie met Pers. aanpassingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SoNaRs

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2018
Hoie allemaal

Ik ben echt een leek in Excel , maar toch zou ik jullie willen vragen of jullie mij willen helpen met het aanpassen van een geupload Uren registratie

ik had graag deze aanpassingen gedaan gekregen ( eventueel tegen kleine vergoeding )

1. extra kolom met naam Verschil waar de restwaarde van kolom Totaal wordt gezet meer dan 8.5u gewerkt op 1 dag
2 .kolom 100% mag waarde staan alles tot 9.5u gewerkt
3 .kolom 125% vervangen door kolom waarde 150% en daar mogen de uren staan meer dan 9.5u
4 .kolom 150% vervangen door kolom waarde 200% maar enkel als een waarde op een zondag of feestdag wordt ingevuld
5 .Werktijden ingevuld op zaterdag automatisch naar kolom Totaal en Verschil en ook naar kolom 150 % plaatsen
6 .NL feestdagen vervangen door Belgische feestdagen in Tab Afblijven

Mijn dank zou Groot zijn !!!!Bekijk bijlage Urenregistratie NIEUW2.ods

Je hebt zoveel vragen vul het bestand eens in met getallen van de diverse mogelijkheden dan zullen wij kijken welke formules er bij horen.

Ik ben een Nederlander dus ik ken de Belgische feestdagen niet.

dankjewel popipipo inderdaad het is zo dan het zou moeten hopelijk krijg je de rest ook voor mekaar ..... heb me echt zo gezocht achter een bestaande excel file of android app ...... maar allemaal niet ok

De hulp stopte om dat je verder niet aangaf wat er nu wel of niet goed gaat.
Spijtig :)

Oei sorry dat wist ik niet Wel popipipo alles werkte PERFECT wat je hebt gedaan .....Fantastish .... er rest enkel nog 1 nieuwe kolom T met naam Verschil aangemaakt te worden waar hij begintijd van eindtijd aftrekt en van dit resultaat op het einde vd maand een som maakt gelijk bij de andere Uren . De Belgische feestdagen moeten er niet bij hoor dat was maar een extraatje .

ik hoop dat je mij nog 1 maa van dienst kunt zijn .....Dankjewel

Verschil aangemaakt te worden waar hij begintijd van eindtijd aftrekt

Dat staat toch al in kolom P?

je hebt gelijkt sorry .... ik bedoelde dus eigenlijk in kolom T moet totaal ( kolom P ) komen - 8.5u , dit elke dag behalve op woensdag , zaterdag en zondag , de uren wat ik dan maak vul ik zelf wel in in daar in T xxxxxx

Code:
=MAX(0;O2-N2-"8:30")

Probeer dit eens in kolom T.
woensdag , zaterdag en zondag de formule overschrijven met "de uren je wat je dan maakt"

6 .NL feestdagen vervangen door Belgische feestdagen in Tab Afblijven

Heb ze even aangepast in het bestandje van Willem.
dit zijn de wettelijke feestdagen uitgebreid naar soms de 2é dag
De overbodige hoef je maar te verwijderen.
De datums passen zich aan aan de gedefinieerde naam.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
@ SoNaRs

Waarom moet de eerste in de kolom van 150% ingevuld worden?
kolom 150% vervangen door kolom waarde 200% maar enkel als een waarde op een zondag of feestdag wordt ingevuld
het is toch een feestdag?

dankjewel Plongske .... ik ben echt onder de indruk van alle kunsten .

@ popipipo ---> ik heb nog even een file geupload hoe ik in mijn hoofd heb zitten hoe die Kolom T moet werken

Dank bij voorbaat

Bijlagen

Ik begrijp woensdag 17 mei niet.
Waarom zijn dat 2 uren in kolom T?

omdat ik op woensdag net als zaterdag en zondag vrij ben en alle uren wat ik werk ----> overuren zijn :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan