• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uren schema

Status
Niet open voor verdere reacties.

masari

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
Een vraag op mijn werk hou ik de snipperuren en overuren bij in een weekstaat (ma t/m vrij) nu wil k echter in het overzicht automatisch de meer of minder uren opgeteld per week terug zien. weekstaat heb ik bij gevoegd
Standaard bestaat een werkdag uit 8 uur de overuren of snipperuren moeten apart in een kolom opgeteld worden zodra dit beneden of boven de 8 uur uitkomt. In de huidige versie doe ik dit handmatig optellen
Wie kan mij helpen:confused:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Voor regel 16 (Oussoren):
=ALS(C16>8;C16-8;0)+ALS(D16>8;D16-8;0)+ALS(E16>8;E16-8;0)+ALS(F16>8;F16-8;0)+ALS(G16>8;G16-8;0).
Niet de meest ideale maar werkt wel.

Heren,

Beide dank voor uw reactie, sorry voor het late reageren. Mijn probleem isechter niet helemaal opgelost. Graag zou ik het zo willen zien dat overuren als over uren gezien blijven worden en niet ten kostte gaan van het saldo snipperuren

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan