• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

UrenBriefje met verwacht salaris

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Beste mensen,

'k wil in Excel een aantal gegevens bijhouden mbt gewerkte diensten. Dus een datum, locatie, begintijd, eindtijd en totaal aantal uren.
Echter zijn er een aantal rekenregels. Bijv:

U1 maandag t/m vrijdag; Tussen 08:00 & 20:00 10 (=$I3)
U2 maandag t/m vrijdag; Voor 07:00 of na 20:00 =$I3*1,05
U3 zaterdag t/m 08:00 =$I3*1,1
...etc

Nu kan ik voor het totaal aantal uren doen Eindtijd -/- Begintijd (bij ev. nachtdienst 2 regels aanmaken), maar ik kom niet uit met die rekenregels.

Iemand hier suggestie(s) voor??

Herbert

Herbert,

Kun je een voorbeeld met alle regels plaatsen? Etc ..... in je vraag impliceert dat er nog meer is.

Ik had voorheen een schema gemaakt voor mezelf. Ook daarin alle toeslagen voor bepaalde werktijden. Per uur (bijv van 02:00 tot 03:00) gaf ik aan hoeveel minuten ik gewerkt had, zo rekende ik mee dat ik bijv. de pauzes zelf betaalde. Bij een kwartier pauze vulde ik dus 45 in.

Per uur/werkdag werd uitgerekend hoeveel netto minuten ik gewerkt had en hoeveel dat met en zonder toeslagen was. Ik kan nog wel even door gaan wat er allemaal in stond.

Mijn werkgever was er minder blij mee want we hadden bijna elke maand wel een verschil van zo'n 1 1/2 uur (ik kwam altijd hoger uit...) en dat werd dan ook steevast in mijn voordeel bijgewerkt.

Ik heb even gekeken maar ik kan hem niet meer vinden, ik werkte er een jaar of 9 geleden en kennelijk heb ik 'm ooit ge-delete...

Als je me de exacte toeslagen geeft en om welke tijden die gelden kan ik wel een opzetje maken...

Laatst bewerkt:
Je zou eerst eens kunnen kijken wat deze zoektocht oplevert, voordat je het wiel weer eens uitvindt of laat uitvinden.

Je zou eerst eens kunnen kijken wat deze zoektocht oplevert, voordat je het wiel weer eens uitvindt of laat uitvinden.

Welke zoekopdracht precies, want ik krijg nu "Het spijt ons, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer enkele andere termen. ."

beste mensen,

door ziekte is e.e.a. hiervoor blijven liggen, maar ik denk dat ik gewoon per "percentage" een kolom maak, en dan maar even zelf nadenken met invullen van de uren.
Dus voorbeeldje wat hier ook werd gepost.

Zet vraag op opgelost. Tnx!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan