Rick_Klein
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mrt 2004
- Berichten
- 397
Hallo,
Ik wil met excel graag mijn werkuren bijhouden per week.
Dit is niet heel moeilijk. Gewoon wat simpele formules met + en * etc.
Maar er is een klein probleempje:
Ik wil mijn uren graag invullen in uren. Dus al heb ik op een dag 7 uur en een kwartier gewerkt wil ik in kunnen vullen: 7.15 en niet 7.25. Is hier een functie voor? Dit maakt alles namelijk veel makkelijker.
Je kunt namelijk niet in 1 oog opslag zien hoeveel uren en minuten bijvoorbeeld 7.19 is.
ALvast bedankt!
Ik wil met excel graag mijn werkuren bijhouden per week.
Dit is niet heel moeilijk. Gewoon wat simpele formules met + en * etc.
Maar er is een klein probleempje:
Ik wil mijn uren graag invullen in uren. Dus al heb ik op een dag 7 uur en een kwartier gewerkt wil ik in kunnen vullen: 7.15 en niet 7.25. Is hier een functie voor? Dit maakt alles namelijk veel makkelijker.
Je kunt namelijk niet in 1 oog opslag zien hoeveel uren en minuten bijvoorbeeld 7.19 is.
ALvast bedankt!