• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

urenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

evilrabbit

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
ik ben voor mezelf een lijst aan het maken van mijn gewerkte uren

nu zou ik graag willen weten hoe ik het voor mekaar krijg dat als ik bv in cel F4 "ziek" of "vrij" typ dat er bij het dagtotaal van de uren bij ziek 8 uur komt te staan en bij vrij 0 uur, zodat deze ook mee opgeteld kunnen worden in het weektotaal

if F4 = ziek --> 8 uur
if F4 = vrij --> 0 uur
if F4 = 10:00 and F5 = 18:30 --> 8 uur

heb me al sufgezocht en gepuzzeld

Doe er even een bestandje bij,is makkelijker en je hebt sneller antwoord!

ik ben voor mezelf een lijst aan het maken van mijn gewerkte uren

nu zou ik graag willen weten hoe ik het voor mekaar krijg dat als ik bv in cel F4 "ziek" of "vrij" typ dat er bij het dagtotaal van de uren bij ziek 8 uur komt te staan en bij vrij 0 uur, zodat deze ook mee opgeteld kunnen worden in het weektotaal

if F4 = ziek --> 8 uur
if F4 = vrij --> 0 uur
if F4 = 10:00 and F5 = 18:30 --> 8 uur

heb me al sufgezocht en gepuzzeld

Bijlagen

Evilrabbit, je bent nieuw hier. Als een vraag opgelost is, is het de bedoeling om dat aan te duiden: klik onderaan de pagina daarvoor.

Bedankt.

nu nog een vraagske
er zou nog een functie moeten inkomen waarbij ik als ik als waarde RECUP ingeef dat er 8 uren van mijn overuren afgaan... maar dat er wel als waarde 8 uur komt te staan zodat ik op het einde van de week wel op 38 uren zal komen
die zou ik zetten bij de duur van de pauze

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan