internethooliga
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2012
Hallo allemaal
Ik ben een persoon die wel met excel kan werken (invullen) maar niet maken. Nu heb ik een heel mooi programma gevonden die op dit forum werd aangeboden en die mij duidelijk was en eenvoudig te bedienen(dank aan de maker). Nu wil ik aan jullie vragen of jullie er een aantal aanpassingen voor mijn willen in maken want da ken ik nie
. Of beter gezegd ik nie begrijp. Nu zijn er op dit forum mensen die dat klik klik klik doen en oplossen en zouden die voor mij dit willen veranderen en weer terugposten.
Wat wil ik graag veranderd hebben.
* Ik werk 9.5 uurs diensten ipv normaal 8 uren
Begin werktijd 07.00 uur eind 17.15 Dat alles voor 07.00 overwerk is en na 17.15 overwerk is.
* De dagen laten beginnen vanaf 1 januari 2012 Weeknummers ook aanpassen.
* En dat ik per dag 50 minuten pauze heb.
Mijn dank is groot en waardering evenveel.
:thumb:
Ik ben een persoon die wel met excel kan werken (invullen) maar niet maken. Nu heb ik een heel mooi programma gevonden die op dit forum werd aangeboden en die mij duidelijk was en eenvoudig te bedienen(dank aan de maker). Nu wil ik aan jullie vragen of jullie er een aantal aanpassingen voor mijn willen in maken want da ken ik nie

Wat wil ik graag veranderd hebben.
* Ik werk 9.5 uurs diensten ipv normaal 8 uren
Begin werktijd 07.00 uur eind 17.15 Dat alles voor 07.00 overwerk is en na 17.15 overwerk is.
* De dagen laten beginnen vanaf 1 januari 2012 Weeknummers ook aanpassen.
* En dat ik per dag 50 minuten pauze heb.
Mijn dank is groot en waardering evenveel.
:thumb: