• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie aanpassing gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

internethooliga

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Hallo allemaal

Ik ben een persoon die wel met excel kan werken (invullen) maar niet maken. Nu heb ik een heel mooi programma gevonden die op dit forum werd aangeboden en die mij duidelijk was en eenvoudig te bedienen(dank aan de maker). Nu wil ik aan jullie vragen of jullie er een aantal aanpassingen voor mijn willen in maken want da ken ik nie:(. Of beter gezegd ik nie begrijp. Nu zijn er op dit forum mensen die dat klik klik klik doen en oplossen en zouden die voor mij dit willen veranderen en weer terugposten.

Wat wil ik graag veranderd hebben.

* Ik werk 9.5 uurs diensten ipv normaal 8 uren
Begin werktijd 07.00 uur eind 17.15 Dat alles voor 07.00 overwerk is en na 17.15 overwerk is.

* De dagen laten beginnen vanaf 1 januari 2012 Weeknummers ook aanpassen.

* En dat ik per dag 50 minuten pauze heb.

Mijn dank is groot en waardering evenveel.
:thumb:

Wellicht handig om het document mee te sturen of een link naar het document ?

bijlage toevoegen

In dat geval de uitleg.

beheer bijlagen
kies voor beheer bijlagen => toevoegen => bladeren => zoek je bestand op in de directory van je PC => uploaden => vervolgens sluit je de opties af met het (rode) kruisje.

Vervolgens kies je voor reactie plaatsen en je bericht (inclusief bijlage) is geplaatst.Als je het op dit forum niet lukt, gebruik dan www.mijnbestand.nl

Als je de link nog weet waar je het bestandje gevonden hebt
programma gevonden die op dit forum werd aangeboden
verwijs dan naar die pagina , ja kan dat doen door de pagina te openen de url te kopiëren en deze dan te planken en te quoten .

Deze opmaak is ?? heb wel een vraagje je werkt van 7:00 tot 17:15 = 10:15 - pauze 0:50 = 9:35 en je normale dienst is 9:30 , waar gaan die 0:05 minuten naartoe ?? .
Ik heb het gevoel dat je gewoon ons een kant en klaar exemplaar wil laten maken die aan jouw vraag beantwoord . Het voorbeeldje komt niet in de buurt met wat je vraagt , er staan er andere op dit forum die dichter bij je vraag aanleunen , OT berekenen , overuren berekenen enz.

Hee Trucker

Alvast bedankt voor een voorbeeld. En inderdaad zoals je leest in mijn beginstuk kan ik absoluut niks met excel(kan het alleen maar invullen:(). En ik wil zeker niet gebruik van jullie maken. Ik vraag of jullie dat voor mijn kunnen/willen aanpassen en allemaal evengoede vrienden als men dat niet wil doen. Iedereen heeft een hobby en die van mij is bouwen van computers en configuren. Helaas is er dan weinig tijd over om nog even uit te zoeken hoe Excel werkt. Ik zou het op prijs stellen als mensen dat in hun vrije tijd willen doen...:)

Alvast iedereen bedankt die zijn tijd daarin wil steken....:thumb:

En die 5 minuten krijgen wij van onze baas:)

Trucker hardstikke geweldig.Hier kan ik al mee uit de voeten:) Ik heb veel op het forum gezocht en verschillende files opengemaakt/heb jij misschien nog meer van deze voorbeelden/progammatjes.:thumb:

Ik zou zeggen via google " trucker10 overuren " of " trucker10 werkuren " der moeten er tig aantal te vinden zijn ;)

Okay ga ik proberen. Alvast mijn dank. En inderdaad dit is geweldig. Heb gisteren 2 uur lopen zoeken maar 1 ding kunnen vinden bedankt voor de tip.

Ps: sluit dit toppic maar meteen.

Laatst bewerkt:
Code:
=IF(COUNT(F12:G12)=2;MAX(G12:H12)-MIN(E12:F12);"")

Deze formule kun je ook gebruiken in cel J12
en voor K12:
Code:
=IF(OR(F12="";G12="");"";J12-I12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan