• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

urenregistratie beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

naowen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2018
Goedendag

Ik zag op de site een mooie urenregistratie staan met de procenten die ik nodig had de:

avond 10% van 18:00 tot 24:00
Nacht 20% van 00:00 tot 07:00
Dag 0% van 07:00 tot 18:00
Weekend 35% van za 00:00 tot zo 24:00
Alleen als ik de uren veranderen dan komen ze niet bij de formule te staan.
Ik heb geprobeerd de formule te plaatsen in mijn urenstatus maar kom er niet uit.

Is er iemand die me kan helpen of weet hoe ik de formules kan maken.

Alvast bedankt

Bijlagen

Welke heb je gevonden dan en waarom wil je het wiel opnieuw uitvinden?

Ik hoef niet speciaal deze maar de link hieronder is degene die ik gevonden heb en daar als ik de uren invul dan komen netjes mijn totaal uren goed alleen hij plaats ze niet in de goede kolom van 10 of 20% blijft alleen maar Naam staan en krijg het niet goed.

Bijlagen

een punt of komma maken het verschil..............................

Hoi excelAmateur
Als ik de tijden verander en netjes 600 invul militair tijden dan geeft hij meteen 0:00 aan inplaats van de tijden en als ik wel 06:00 invul dan pakt hij hem wel.
Maar de procenten komen meteen weer NAAM te staan en worden niet veranderd in de juiste tijden wat doe ik fout?

Groetjes

Hier gaat het invoeren goed, 600 word 6:00
Ook bij de procenten gaat het hier goed.

Ik kan je dan ook niet verder helpen.

goedenmorgen

Inderdaad stonden mijn macro niet ingeschakeld. Ik heb hem nu aangepast en nu doet hij het wel.

Bedankt voor het helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan