Hallo allemaal,
Ik heb al honderd x dit forum doorzocht maar niet kunnen vinden wat ik zoek. Hier komt weer de zoveelste Excel urenregistratie vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen! :shocked:
Ik heb een excel bestand gemaakt om mijn gewerkte uren bij te houden. Daarin staat:
Datum; Begintijd; Eindtijd; Totaal
Nu kan ik dit uitrekenen, maar mijn werkgever rekent alles terug naar 100% uren.
Mijn vraag: Ik wil graag uitrekenen, mijn overuren a 130%; Zaterdag uren a 150% en zondaguren a 200%. Graag zou ik het zodanig invullen dat excel ziet wanneer het over zaterdag uren gaat of zondag uren gaat. Heb een werkweek van 40 uur en 7 dagen. Heb dus een hele hoop overuren.
Hoop dat dit een duidelijk verhaal is en dat iemand mij kan helpen.
p.s heb een voorbeeld van augustus bijgevoegd met mijn uren.
Gr. Budcu
Ik heb al honderd x dit forum doorzocht maar niet kunnen vinden wat ik zoek. Hier komt weer de zoveelste Excel urenregistratie vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen! :shocked:
Ik heb een excel bestand gemaakt om mijn gewerkte uren bij te houden. Daarin staat:
Datum; Begintijd; Eindtijd; Totaal
Nu kan ik dit uitrekenen, maar mijn werkgever rekent alles terug naar 100% uren.
Mijn vraag: Ik wil graag uitrekenen, mijn overuren a 130%; Zaterdag uren a 150% en zondaguren a 200%. Graag zou ik het zodanig invullen dat excel ziet wanneer het over zaterdag uren gaat of zondag uren gaat. Heb een werkweek van 40 uur en 7 dagen. Heb dus een hele hoop overuren.
Hoop dat dit een duidelijk verhaal is en dat iemand mij kan helpen.
p.s heb een voorbeeld van augustus bijgevoegd met mijn uren.
Gr. Budcu