• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderschalie

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2011
Berichten
5
Hallo. Voor een man met Parkinson moet ik een urenregistratie maken in excel zodat zijn thuishulp die kan invullen. Er moet een aanvangstijd in, een eindtijd en vervolgens moet excel zelf uitrekenen welk deel van die uren in de dagdienst (van 06:00-18:00) valt, welk deel in de avonddienst (18:00-00:00) valt en welk deel in de nachtdienst (00:00-06:00) valt. Dus ik wil 3 kolommen met daarin de dag-uren, de avond-uren en de nacht uren. Daaraan koppel ik dan de verschillende tarieven.

Weet iemand hoe ik dit moet doen?
Dank, Jasper
 
Heb je al gezocht op "Urenregistratie" met de zoekmachine "Doorzoek dit forum" van helpmij?
 
Ik zou het lekker simpel houden!

Zie mijn bijlage als voorbeeld.
Je kan oneindig knutselen, maar voor zoiets is "basic" vaak goed genoeg...

Gr,
dprod
 

Bijlagen

  • simpel.xls
    18,5 KB · Weergaven: 540
of nog een voorbeeldje...

per dag, uren (van/tot) berekend aan de hand van tijd.

Gr,
dprod
 

Bijlagen

  • simpel(1).xls
    23,5 KB · Weergaven: 316
Bijna opgelost

Met jullie hulp heb ik de urenregistratie bijna af. Maar ik krijg 1 ding niet voor elkaar. Ik krijg de tabel niet zo dat hij de bedragen juist optelt, zonder dat alle velden ingevuld zijn. Ook als maar een aantal dagen per maand gewerkt is, moet de kolom helemaal rechts optellen tot een eindbedrag. Zie bijlage. Kan iemand helpen?

Bekijk bijlage Urenstaat thuiszorg.xls
 
met volgende formule in I6:

=IF(E6="";0;((E6*12)+(F6*15)+(G6*20))*24)
 
Ik zou gaan voor:
Code:
=ALS(AANTAL(E6:G6)=3;((E6*12)+(F6*15)+(G6*20))*24;"")
En doortrekken naar beneden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan