• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie in Excel met dubbel tarief

Status
Niet open voor verdere reacties.

xizzyme

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Beste forumleden,

Voor het bijhouden van mijn uren wil ik graag een Excelbestand maken waarin ik gebruik kan maken van 2 tarieven;

laagtarief van 7.00 - 20.00 32,50 euro
hoogtarief van 20.00 - 7.00 34,50 euro

Nu heb ik op het forum al een mooi voorbeeld gevonden, alleen hier wordt gewerkt met 3 tarieven en ik kom er niet uit hoe ik er 2 van kan maken. De code is iets te ingewikkeld voor mij.
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Mijn dank is zeer groot!

Bijlagen

Dank je wel, maar ik krijg hetzelfde probleem als toen ik er zelf aan aan het knutselen was.
Wanneer ik bovenaan in het Excelbestand de uren aanpas, dus dag van 07:00 - 20:00 en avond van 20:00-07:00, dan klopt het opeens niet meer..

Heb je hier nog een oplossing voor?

Dank je wel!

dit moet je dan ook in de berekening formule aanpassen ik zal dit deze avond nog maals bekijken op deze pc heb ik geen exel staan zal het je deze avond wel eens sturen

heej toevallig kijk ik hier omdat ik ook een vraag heb maar in mijn documentje zit misschien ook een formule voor jou ik tel nl hoeveel nacht uren er worden gemaakt per persoon de starttijd vasn het nachttarief is staat in een cel en de eindtijd zodat, dat niet overal veranderd moet worden als die gegevens veranderen.

laat maar weten of je er wat aan heb of als je vragen hebt over mijn document.

Bekijk bijlage Toeslagen calculatie 2012-01 weekroosters3.xls

met vriendelijke groet,
F. de Groot

Dank je wel! Ik heb er even naar gekeken, maar moet nog even uitvogelen hoe ik het in mijn Excel kan verwerken. Denk wel dat het is wat ik zoek! Ik laat het nog weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan