Hallo mensen,
Ik heb een urenregistratie, waaraan ik een weekoverzicht heb gekoppeld. Nu worden de normale uren apart uitgerekend en de overuren apart, maar die moeten met elkaar verrekend worden, zie de beschrijving hieronder:
Hoe ik het wil hebben: Iemand kan maximaal 40 normale uren per week hebben. Als het aantal uren per week lager is dan 40 uur, moet hij de overuren optellen totdat je aan de 40 uur komt. De rest, de overige overuren moeten dan wel als overuren gerekend worden. Als het aantal normale uren in een week lager zijn dan 40 uur en er zijn geen overuren gemaakt, maar wel bijzondere overuren, dan mogen die NIET met de normale uren verrekend worden. Bijzondere overuren moet gewoon apart blijven.
Wie weet hoe ik dit moet doen? (zie bijlage)
Bedankt alvast.
Ik heb een urenregistratie, waaraan ik een weekoverzicht heb gekoppeld. Nu worden de normale uren apart uitgerekend en de overuren apart, maar die moeten met elkaar verrekend worden, zie de beschrijving hieronder:
Hoe ik het wil hebben: Iemand kan maximaal 40 normale uren per week hebben. Als het aantal uren per week lager is dan 40 uur, moet hij de overuren optellen totdat je aan de 40 uur komt. De rest, de overige overuren moeten dan wel als overuren gerekend worden. Als het aantal normale uren in een week lager zijn dan 40 uur en er zijn geen overuren gemaakt, maar wel bijzondere overuren, dan mogen die NIET met de normale uren verrekend worden. Bijzondere overuren moet gewoon apart blijven.
Wie weet hoe ik dit moet doen? (zie bijlage)
Bedankt alvast.