• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie met plus en minuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle2

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Gisteren heb ik dankzij jullie hulp een mooi staatje in elkaar gezet,
maar nu komt het:
als ik minder dan 8 uur op een dag werk krijg ik er te staan 23:00 uur ipv de minuren.
Afijn, ben al uren aan het puzzelen maar kom er niet uit.

Iemand een idee?
(heb trouwens niets op het forum kunnen vinden)

Het bestandje heb ik bijgevoegd, het gaat om het geel gearceerde blokje
Bekijk bijlage Urenoverzicht.rar

alvast bedankt iedereen

Geweldig!!!! Allebei heel erg bedankt.:thumb::thumb:
Bleek dus niet zo'n hele ingewikkelde formule.
bewijst maar weer eens dat ik een leek ben in excel.

maar onwijs bedankt.

groeten Michelle

Ik heb mee zitten lezen en kijken.
1 ding snap ik niet hoe doe je het met de ziekte uren en vakantie.......feestdag/atv

Nou, als iemand ziek is vult hij de uren in die hij die dag ziek is.
Dat zelfde geld voor feestdagen.
Zo kun je zien of je onderaan de streep ( dus einde van een maand) de uren hebt gemaakt die je die maand moest maken.
Ziekte en feestdagen worden gezien als gewerkte dagen, maar kunnen nooit meer dan 8 uur bedragen per dag.

Aha....
Bij ons kan het wel meer zijn dan 8 uur......
dus ga ik eens kijken of ik hier iets van kan maken.
bedankt voor je uitleg....

:thumb::thumb:

Ik heb hier ook een zeer complex urenregistratiesysteem, wat welliswaar helemaal op mijn werk toegespitst is. Ik heb dit zelf gemaakt, maar het zal voor een ander bedrijf met andere CAO gegevens niet werken.

Dus zomaar even wat dingen die ik bijvoorbeeld hebt ingebouwd en waar je ook rekening mee moet houden.

Stel dat iemand ziek is, maar weer voor 25% of 50% gaat werken. Ook kan je dan niet in de overuren komen als je voor een gedeelte ziek bent. Bij ons is een overwerk en overuren regeling van toepassing. Ook bijzonder verlof en ouwe***lendagen of senior dagen zijn van toepassing.

Zomaar even wat dingen dus om mee te nemen als je zo'n programma gaat maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan