Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

deminne

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
hallo,

ik zou graag een urenregistratie willen maken in Access op een kantoor met bv. 15 werknemers.

Dus de werknemers moeten het volgende doen: via een snelkoppeling op bureaublad naar betreffende programma gaan om uren te registreren. In kolom 1 moeten ze de datum invullen. In kolom 2 hun naam (via een keuzelijstje). In kolom 3 de starttijd. In kolom 4 de eindtijd. In kolom 5 de omschrijving van wat ze gedaan hebben.

Heeft iemand hier een voorbeeldje van of kan iemand mij helpen. Ik ben al paar dagen aan het sukkelen, maar het lukt me niet.

Je probleemstelling is iets te algemeen.
De vraag "maak voor mij een urenregistratie systeem" daar zul je niet zo snel een antwoord op krijgen.

Als het je echt alleen om de kolommen gaat, dan moet je een tabel met die kolommen maken en vervolgens een formulier maken met de wizard, gebaseerd op die tabel.

Ik heb alleen het idee dat dat niet helemaal je bedoeling is.

Als je je specifieke problemen post dan zul je daar ongetwijfeld een antwoord op krijgen.

tja, probleem is dat ik het niet goed uitgelegd krijg, maar ik zal menne plan wel probere te trekke. Toch bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan