• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feijtert

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo, ik heb een urenregistratiesysteem opgezet met koppelingen om de productiviteit van een magazijn uit te rekenen. Nu heb ik in tabblad 1 alle werknemers (zowel vaste krachten als uitzendkrachten) staan. In tabblad 2 wil ik graag alleen de werknemers mét contract weergeven. Het is hierbij wel de bedoeling dat de werknemers met contract direct onder elkaar komen te staan (lees: zonder lege rijen ertussen). Is het misschien mogelijk dat alle rijen in tabblad 2 rijhoogte 0 hebben en pas 'tevoorschijn' komen wanneer de cel wordt ingevuld. In deze cel staat dan de formule voor het ophalen van de gegevens uit tabblad 1.

Groet,

Arjen

Hallo,

Als je het eens probeert met een draaitabel, werkt het dan?
Met de celhoogte moet je denk ik kennis hebben met VBA, daar kan ik je niet mee helpen!

Groeten

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie. Ik heb wel een oplossing gevonden. Het was eigenlijk heel simpel. Heb gewoon een filter gezet op de kolom 'naam'. Wanneer ik filter op 'niet-lege cellen' komen de ingevulde cellen automatisch achter elkaar te staan.

Groeten

Oke op die manier kan het wellicht ook!

Zet je de vraag wel even op opgelost?;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan