Vreugdenhil85
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2011
- Berichten
- 74
In Excel houd ik mijn urenregistratie bij:
A1 = datum (dddd dd mmmm)
B1 = begintijd
D2 = eindtijd
F2 = eindtijd - begintijd
In kolom H heb ik de duur van mijn lunchpauzes ingevuld, en in kolom H m'n netto aantal uren (F2 - lunchpauzes)
Elders heb ik ook het gemiddelde aantal uren dat ik in een maand werk berekend.
Kan ik het aantal dagen dat ik in een maand gewerkt heb automatisch weer laten geven als ik het aantal gewerkte uren heb ingevuld?
Voorbeeld:
In maand februari heb ik 17 dagen gewerkt. Ik wil dus dit aantal automatisch elke keer op laten lopen, als ik mijn uren in vul.
MvG,
Daan.
A1 = datum (dddd dd mmmm)
B1 = begintijd
D2 = eindtijd
F2 = eindtijd - begintijd
In kolom H heb ik de duur van mijn lunchpauzes ingevuld, en in kolom H m'n netto aantal uren (F2 - lunchpauzes)
Elders heb ik ook het gemiddelde aantal uren dat ik in een maand werk berekend.
Kan ik het aantal dagen dat ik in een maand gewerkt heb automatisch weer laten geven als ik het aantal gewerkte uren heb ingevuld?
Voorbeeld:
In maand februari heb ik 17 dagen gewerkt. Ik wil dus dit aantal automatisch elke keer op laten lopen, als ik mijn uren in vul.
MvG,
Daan.