• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Urenregistratie

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK. Alle tijden zoals ik ze in het ORT overzichtje had staan, zo kloppen ze.
Dus ik begin minimaal 7 uur smorgens en maximaal 00:00 savonds, nooit nachtdiensten of hele vroege!

@iedereen: om even de vorige pagina op te helderen, zie pagina 1, mijn 1e post.

Laatst bewerkt:
@Erikje
In het blad ORT zijn de vakantiedagen automatisch gemaakt.
Je hoeft enkel in cel B27 het jaartal invullen.

Op het blad september zijn de formules aangepast voor week 38.
Ik heb alle feestdagen die in het weekend vallen in de kolom van 200% geplaatst.
Test maar even uit en laat maar weten als er iets fout loopt en als er nog wijzigingen dienen te gebeuren.

Bijlagen

Kijk eens welke dag het is op 15/11/2014 dit is volgens mijn kalender een zaterdag in november en dus 150%

Hierbij een kleine aanpassing. Had het net ook gezien
Test maar verder als er nog fouten zijn laat maar weten

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hij doet het! Bedankt man:thumb:

Kun je me nog even uitleggen waar dan &jaar en jaar zich in ORT bevind?: =VAST(("4/"&jaar)/7+REST(REST(jaar;19)*19-7;30)*14%;0)*7-5

Ik heb die formule van het internet geplukt.
Die & is een onderdeel van de formule.
jaar is een gedefinieerde naam voor de cel B27 in het blad ORT
Je vind die naam als je op het blad formules klikt bovenaan het lint en klikt op namen beheren.Daar zie je dat deze verwijst naar cel B27 van het blad ORT
Je kan natuurlijk ook steeds waar jaar in de formule staat die vervangen door B27

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan