• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

urenstaat

Die kan je niet omzetten naar Excel.
Je kan 'm wel in Word openen.

Bestand van Johan nog wat verder uitgewerkt. Datavalidatie in kolommen Van - Tot.
Validatielijst bij Naam, Formules voor opzoeken Persnr en Afdeling.
Formules voor begin en einddatum week obv datum weekstaat.
Nu afwachten wat TS er van te zeggen heeft. :)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal netjes uit hoor.
Zijn week begint volgens de lijst op zondag, had ik niet meegenomen maar in NL ook niet van toepassing denk ik.

Kan iemand van over de taalgrens mij de betekenis van Verschot even verduidelijken zodat daar misschien nog iets aangepast kan worden. :):)

het is in elk geval geen acute lage rugpijn ;-)

Verschot(ten) is een het Nederlands een term voor kosten die je wilt declareren of doorbelasten
bij urenstaten gaat het meestal om parkeerkosten, lunchkosten, kleine aanschaffingen ten behoeve van het werk.

Voor eenieder die zich afvraagt hoe de PDF naar Excel is geconverteerd:
Open de PDF in Word
Kopieer de tabel naar Excel
En rommel hier en daar nog wat met de layout

Ik zou overigens de gegevensvalidatie voor de gewerkte uren er maar uithalen, werktijden van 07:00 tot 17:00 en afronding op hele kwartieren lijkt mij iets te beperkend. En de validatietabellen op een apart werkblad misschien.

@roeljongman
Bedankt voor de verduidelijking. 👍

@AHulpje
Heb zelf méér dan 35 jaar een bakkerij gehad en elke vakman die je liet komen rekende voor elk begonnen kwartier een volledig kwartier aan, dus zo gek lijkt mij de afronding op kwartieren nog niet.
Ik weet uiteraard niet hoe het er in Nederland aan toe gaat.

Ok dan.
Welk programma is dat?
Kan je ook het resultaat Excel document hier laten zien?

Terug
Bovenaan Onderaan