urgent files free download product key

• Onderwerp starter Onderwerp starter yvaus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yvaus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2015
hallo!
ik heb op de website van urgentfiles eindelijk een office pakket 2003 kunnen downloaden vandaag, een iso bestand. bij het installeren ervan wordt gevraagd om een productkey.
die heb ik uiteraard niet. wat nu te doen?

reactie op bedmoor

nou ja, het is toch een free download...... dat klopt toch niet?

ik vind in het setup file iets van een pidkey die je moet plaatsen in dat file zodat je de productkey niet hoeft te hebben maar dat gaat me boven de pet. (waar plaats je dat enz..)

zit er niets anders op?

:) Ook wil toevoegen, dat ik niet snap ( :o Urgent files site uiteindelijk ken ik ook niet ! ) bij urgentfiles.com, daarvandaan M. Office 2003 ... heb je toch staat dat Microsoft Office gratis voor gebruik is ???

M.Office 2003 !.jpg

Je kan ook contact met ze opnemen ....:)

CONTACT !.jpg

Laatst bewerkt:
Een Office licentie kan je, zonder illegaal bezig te zijn, alleen kopen. Een Free Download zegt alleen maar dat je de software gratis kan downloaden, niet dat er ook een benodigde licentie bij zit. Bij mijn weten is ook Office 2003 nog steeds niet gratis.

Office is nu eenmaal geen gratis product en bij illegale zaken mogen we niet assisteren.

Laatst bewerkt:
Mjaah ooke oke natuurlijk heb je juist ! edmoor

Maar bedoel ik zo een iNFo konden ze ook bijzetten bij urgent-files site ....toch ?:) ... ( nog nooit voor die site/pagina gehort ! :shocked: ) ..

I.v.m. illegaliteit ...natuurlijk dat is hier N.V.T.

Laatst bewerkt:
ahhhh... zit dat zo!

tsja, ik dacht (naïef) omdat het om oude software ging, het misschien toch gratis was. :confused:

dan gewoon kopen maar....
dank jullie wel!!

Het is inderdaad wel vreemd dat er bij staat:
License: free to use.
Price: N.A

Dat hebben ze zelfs bij hun Office 2013 download staan en dat kan natuurlijk niet.

Laatst bewerkt:
Ach jonge tis ook niet zoo catastrofal duur een origin licentie ongv. 40/50 € kost ...en dan ben je 100% jaaren en langer nog zonder zorgen ..
Bovendien je koopt nieuwste versie en geen 2003 ... :d

Laatst bewerkt:
Zoals ik zei proberen contact opnemen .... :( en ...........vragen ?

:d Of is die daar artikel een typpen-fout ??

Het is inderdaad wel vreemd dat er bij staat:
License: free to use.
Price: N.A

Is het dat omdat om een 2003 oude versie gaat ??

Laatst bewerkt:
Nee. Het staat bij de rest ook, zelfs bij office 2016. Waarschijnlijk bedoelen ze (misleidend) dat de download "free to use" is, oftewel dat hun free licentie slaat op het install programma. Net zoals vrijwel alle windows ISO "free" te downloaden zijn en te installeren. Alleen daarna moet je een userlicence hebben en dat vermelden ze niet. Vergelijk het een beetje met de verschillende websites waar je "gratis" mag registreren of inschrijven, maar vervolgens voor het gebruik zelf wél moet betalen. :)

Denk dat ze met price: NA gewoon bedoelen dat die of niet (bij hun) bekend is of gewoon dat het produkt niet meer in de handel is.

N.A betekent Not Applicable. Dus ook een misleidende term.

:shocked: uuch jej jej bij urgentfiles das' echt gemeen ...

OP ! naar de Media Markt dus :D

Laatst bewerkt:
Gratis bestaat niet bij zulke software..
Open source software mag je wel zo gebruiken, OpenOffice.org en LibreOffice zijn voor 99+% van de mensen prima alternatieven, zonder kosten. Ze hebben moderne features met wellicht nog een beetje de Office 2003-feel....

Vanaf Office 2010 is er ook een gratis starter editie. Krijg je wel reclame bij het opstarten, maar verder gratis in het gebruik. Ik zou me niet druk maken over een website. Die zitten er niet met het doel je van goede service te voorzien. En voor je het weet is de download die je krijgt voorzien van wat extra functionaliteit (spyware, nagware, etc...)

Maar waarom niet Libre Office installeren. Werkt minstens even goed als Office en is gewoon gratis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan