Is er iemand bereid om (mij te helpen) de code na te zien van een bestaande website van een buitenlandse charitatieve instantie. Ik heb tijdelijk het beheer overgenomen, de site niet zelf gemaakt, en toen ik een veranding doorvoerde, bleek "ineens" dat de pagina er prima uitziet in Firefox, doch niet in IE - hoe ik ook opsla, via NVU, via Dreamweaver, alles ziet er uit zoals het moet, tot ik de site in IE open. Ik heb te beperkte kennis van html/css, resp van de werking van IE om de fout te kunnen opsporen.
Hartelijk dank voor de aandacht - door het terug vinden van een oudere pagina is het probleem inmiddels opgelost - althans op het vergelijken van de twee om de preciesze fout te lokaliseren na dan.
Als iemand ervaring heeft met de wijze waarop IE een bepalde pag niet en FF wèl als bedoeld weergeeft, blijf ik aanbevolen voor commentaar.
Hartelijk dank voor de aandacht - door het terug vinden van een oudere pagina is het probleem inmiddels opgelost - althans op het vergelijken van de twee om de preciesze fout te lokaliseren na dan.
Als iemand ervaring heeft met de wijze waarop IE een bepalde pag niet en FF wèl als bedoeld weergeeft, blijf ik aanbevolen voor commentaar.
Laatst bewerkt: