URL Aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klikjessparen

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2012
Beste Helpmijers,

Ik loop totaal vast met deze vraag, en hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik gebruik voor onze site http://www.wooncity.nl/ een editor die heet: Ezgenerator 3.

Nu bied Ezgenerator 3 de mogelijkheid om een catalogus (Webshop) te maken. Dit hebben wij ook gedaan en hier nooit problemen mee gehad.
Nu willen wij na een tijd beter gevonden worden door google, en hierbij is je URL van de pagina erg belangrijk.

Ezgenerator geeft deze link aan een product:

http://www.wooncity.nl/meubelen/meubelen.php?action=item&iid=43&cat=1&page=2

Het id van het product staat vet gedrukt. Helaas heb ik in Ezgenerator 3 geen mogelijkheid kunnen vinden om dit te veranderen in Bijv. ''Stoel''.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem verder kan helpen.

Alvast bedankt !!!

Tim

Je zou met PHP de url van de betreffende pagina kunnen opvragen. Vervolgens vraag je het ID uit de url op d.m.v. $_GET[''] en daarmee kun je waarschijnlijk het bijbehorende product vinden.

Als je de productnaam gevonden hebt, zou je de url opnieuw kunnen opbouwen en een url-rewrite kunnen uitvoeren.

Milenko,

Ik ben niet egt een computer genie en als ik heel eerlijk ben snap ik geen fluit van je wat me net vertelde.
(Overigens ben ik wel blij eindelijk is reactie te krijgen!)
Is dit veel werk? zoniet, misschien kan jij een aanpassing voor mij doen en wat zou je hiervoor nodig hebben?

Tim

Beste The Devil,

Bedankt voor je reactie, dit is precies wat mijn probleem ook is.
Alleen snap ik niet helemaal wat ze bedoelen kwa oplossing.
De laatste reactie zegt: Miro has just released this feature in v3. You can now use any category field (%fieldname%) in page settings --> category or title.
Misschien weet jij wat hiermee bedoelt word?

Tim

Dat je bij pagina instellingen de tag (%category%) of (%title%) kunt gebruiken?

Ik ken heel EZGenerator niet dus weet niet hoe het werkt :)

Oke,

Zal dit zelf dan maar moeten uitzoeken.
Tog bedankt Tha Devil.

Als ik het niet kan vinden kom ik nog even terug in dit topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan