URL kopieren duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolimans

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2000
Als ik in Windows 10 een url kopieeer (met de rechtermuisknop) duurt dat ca. 30 seconden.
In de tussentijd is de browser (Edge) kompleet geblokkeerd.
Voordat je kunt kopieren, moet je trouwens eerst "select all" kiezen, daarna kun je pas "copy" kiezen.
Heeft iedereen dit probleem, of is er een betere manier om een url te kopieren?

Laatst bewerkt:
Hallo Jolimans.

Nee niet iedereen heeft dit probleem. 30 seconden dat kan normaal helemaal niet.

Probeer CTRL C (kopieren) en dan CTRL V (plakken)

Eerst selecteren door er op te gaan staan linkermuisknop indrukken. Dan rechtermuisknop gebruiken. Kopieren, en dan plakken.

Probeer het eens met een andere browser. Chrome of Firefox.

Beste manamana,
Bedankt voor je reactie.
In Edge heb ik met CRTL C hetzelfde probleem, dus ook ca. 30 seconden wachttijd (soms een wieltje, soms helemaal niets)
Het kopieren lukt uiteindelijk wel, maar het duurt zo lang...
In Chrome heb ik geen probleem, dus het lijkt in Edge te zitten.

Laatst bewerkt:
En als je rechtsboven op die drie bolletjes klikt. En dan openen met internet explorer openen. Wat is er dan aan de hand.

En zo.... eenmaal naar een artikel (foto) doorklikt opent die webpagina en daar kan je gewoon rechtsklikken als vroeger en opslaan, delen, kopiëren, bij foto's.

Zit er een koppeling achter naar een artikel of webpagina dan komt daar nog de keuzes bij : openen in nieuw tabblad, openen in nieuw venster, koppeling kopiêren ........

Heb je alle updates binnen.

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-10/getstarted-get-to-know-microsoft-edge

Laatst bewerkt:
Het gaat nu allemaal erg langzaam, vooral als ik iets nieuws opstart, rammelt de processor nogal een tijdje en er is soms ook onverklaarbare processoractiviteit. (soms 400 MB memory, alleen voor Microsoft Edge content process, alleen Edge is actief)
Ik heb gescand met CCleaner, Glary Utilities en MBAM en elke keer als ik de PC opnieuw aanzet en scan, vind hij weer wat.
Dit zijn vaak dezelfde fouten, het is net of ze niet worden verwijderd.

Laatst bewerkt:
Met chrome heb je geen last schreef je in je derde #3 bericht. Gebruik Edge niet meer. Doe ik ook niet. Je mist niets tot nu toe.

Edge kun je niet verwijderen zit ingebakken in Windows 10.

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me dan inderdaad de beste oplossing.
Ik dacht: Windows 10 en Edge zijn beide van Microsoft, dat werkt het beste samen, maar dat blijkt niet zo te zijn...
Bedankt voor je moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan