url linkjes in online pdf openen in nieuw vester

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimsuur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2013
Berichten
4
Hi allen,

Ik heb een online PDF (deze kan men vanaf mijn website openen in de browser) en in dat pdf staan koppelingen naar andere url's. Nu wil ik dat wanneer men op een dergelijke link klikt hij wordt geopend in een nieuw venster.......maar ik krijg het niet voor elkaar.

NB 1: ik werk of een mac maar beschik wel over Office voor mac en over iWork
NB 2: Ik heb al geprobeerd om vanaf een windows pc in Word aan te geven dat hij de linkjes moet openen in een nieuw venster. Echter had dat niet het gewenste resultaat.

Ik hoop van harte dat iemand de oplossing kan aandragen.
 
Ik vermoed dat ik zelf de oplossing heb gevonden. Heb het nog niet kunnen testen maar ik wil het graag bij deze alvast delen. Er is een programma die het mogelijk maakt Designer ES2. Dit is een programma dat bij Adobe Acrobat Pro word meegeleverd (tenminste alleen voor windows....helaas voor mij).

Hier de uitleg in het eng: http://forums.adobe.com/thread/549998

Ik ga het morgen testen op de windows machine van een vriendin! Ik ga ervan uit dat het gaat lukken en wie weet heb ik ook iemand anders er mee geholpen!

Succes
 
Ik heb vandaag het eea getest en ben helaas nog niet bij de oplossing. Heb een nieuwe vraag in het forum hierover geplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan