Url.urtbk.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

pejave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
12
Goeiedag,
sinds lange tijd geen problemen gehad maar nu heb ik met frostwire een bestandje opgehaald en ja hoor een virus.(dropper generic vuz)
alles weer opgeschoond (denk ik) , maar als we weer op internet zitten en ga naar een pagina da krijg ik een blanco pagina en er komt verder niets.
bovenin de adresbalk komt dan url.urtbk.com en nog een hele reeks cijfers en letters. en er komt geen nieuwe pagina en zeker niet hetgene wat ik nodig heb.
wat zou dit kunnen zijn. en wat moet ik er tegen doen
alvast bedankt voor de reactie's

vr groet
Peterjan
 
op de link die je stuurt doet de pc niet, we hebben een proefversie van kasperky opgehaald en dat heeft de virussen verwijderd, daarna heb ik kasperky weer verwiderd omdat ik dacht dat het de conputer zo traag maakte, maariedere keer als ik op een andere pagina willen kijken duurt het een tijd voordat er iet komt en als je dan in de adresbal kijkt zie url..urtbk enz...
 
op de link die je stuurt doet de pc niet, we hebben een proefversie van kasperky opgehaald en dat heeft de virussen verwijderd, daarna heb ik kasperky weer verwiderd omdat ik dacht dat het de conputer zo traag maakte, maariedere keer als ik op een andere pagina willen kijken duurt het een tijd voordat er iet komt en als je dan in de adresbalk kijkt zie url..urtbk enz...
 
link werkt normaal hoor wat werkt er dan niet,je bent ook lekker duidelijk he:eek:
 
hoi, ik kan niet duidelijker zijn het is zoals ik het nu zeg de link die ik krijg van uit de mail van helpmij daar staat een link op om rechtreeks naar je antwoord te gaan, maar zelfs daarop doet ie niets.
ik ben nu op een andere Pc bezig en deze werkt nog wel.
als ik naar een pagina wil dan krijg ik een wit blad en dat blijft zo.
als ik dan kijk in de adresbalk dan staat er url. enz en dat is niet het adres waar ik naar op zoek was.
de browser gaat vanzelf een andere pagina proberen te openen lijkt mij
 
Hoi,

Dan die progjes in de link aangegeven door Bertus even op een stick oid zetten en dan op je(besmette) pc instaleren
 
ja we hebben het progje op een stick gezet en op de besmette pc gezet.
het lijkt erop dat er 3 besmette bestanden waren, deze verwijdert en zoals het er nu uitziet is het weer in orde, het waren 2p2 en nog wat ander wormen
Maar waarom dat een virusscanner dan niet ziet en tegenhoudt snap ik dan weer niet, die zijn daar toch voor.
iedereen weer bedankt .
nog niet sluiten misschien is het straks nog niet over

gr peter
 
Idd een virusscanner ziet ook weer niet alle malware ed en andersom....

het is goed als je een virusscanner hebt en dan ook die 2 progjes op je pc...
daar dan regelmatig een scan me laten doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan