Url word klein geopend hoe maximaliseren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooy29

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Berichten
296
Ik heb win Xp-pro geheel opnieuw geinstalleerd, maar als ik een url aanklik op een site, dan opent hij deze wel in een nieuw scherm maar de pagina wordt steeds heel klein geopend. Hoe kan ik het instellen als ik een url aan klik dat deze maximaal wordt geopend?
 
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
Mijne heren badankt voor de zeer snelle reactie en het is gelukt, bedankt.:thumb:
 
Ik zie dat het exact hetzelfde bericht door de poster is weggehaald, maar goed, opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan