uru - ages byond myst start niet p[

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo,

als ik uru opstart kom ik in een zwart beeld. de cpu is 100% bezig, maar er gebeurt helemaal niks. ik heb een aantal minuten gewacht (6). mar nog altijd zwart beeld. ik zal wat meer informatie geven:

- ik gebruik vista, al moet dit geen probleem zijn, want het staat ergens in een lijst met ista combitabele spellen.
- onder xp proberen te draaien. (optie bij rechtermuis, eigenschappen, combaliteit)
- patch 1.2 geïnstalleerd.
- visuele thema's uitgeschakeld

iemand enig idee waar dit aan kan liggen? ik krijg wel nog het schermpje dat je de instellingen van de grafische kaart kan instellen en je profiel moet selecteren, maar als ik op play klik, zie ik even: "uru - ages byond myst word gestart", vervolgens een paar seconden een blauw ronddraaien bolletje van vista. maar dan dat zwarte beeld...

ik heb het draaiend gehad. maar door de tijd heen heb ik het spel al een hele tijd niet meer gespeeld. ik herrinnder me nu ik dit schrijf dat ik een keer een videodriver geüpdate heb, ik weet niet welke driver recies, kan het hier aan liggen? ik heb een radeon x1600xt. misschien dat iemand an jullie een goede driver kan vinden? heb er verschillende gehad.

alvast bedankt !! :)

of is er een manier om de huidige driver van vista zelf weer te pakken? dat ik de huidige driver weggooi en die van windows ervoor in de plaats zet

Het spel blijkt wel degelijk op te starten, maar je moet wel veel geduld hebben. Geen secondes, maar minuten. Dat komt omdat svchost.exe alle resources wegneemt, en het spel zelf nauewlijks cpu tijd krijgt om te starten. Maar zoals gezegd, starten doet het uiteindelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan