Uru

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suuzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Ik heb een tijdje geleden het spel Uru gekocht. Nu kom ik niet verder als t maken van een poppetje. Daar blijft ie hangen. Soms zelfs al eerder. Myst, Riven en Myst Exile doen t wel. Kan dit aan mijn geheugenkaart liggen?
Ik heb een ATI Rage 128 PRO
Alvast bedankt!

Greetzzz van Suuzzz

Welkom op Helpmij !

Geef even de specificaties van je PC en welke Windows versie erop staat.

Je kunt ook zelf op de doos kijken bij systeemvereisten of je PC voldoet aan de eisen.

Laatst bewerkt:
Dank je!

Ik heb windows xp, pentium 4, 1,7 GHz, 256 Mb, 38 Gb waarvan nog ongeveer 17 vrij. Op de doos van Uru staat video card: NVIDIA GeForce of ATI Radeon 7000 en hoger. Ik weet alleen niet of mijn videokaart nou hoger is of niet... heb er geen verstand van...Verder staat er niks op wat ik niet heb...daarom heb ik ook het vermoeden dat t aan mn videokaart ligt...

Suuzzz

Heb je al de laatste driver bij ATI gedownload, dit geeft meestal een verbetering.

Dat heb ik geprobeerd, maar bij het installeren zegt ie dat t niet compatibel is. Ik heb op drivers voor windows xp geklikt, ati rage 128 pro aangeklikt dus t zou goed moeten zijn.
Ik snap er allemaal niks meer van...

Ik heb everest gedownload en er staat dat ik inderdaad ATI Rage 128 PRO (AGP 4x) TMDS (Mi Display Adapter) heb en een ATI Rage 128 PRO 3D versneller. Nu heb ik nogmaals geprobeerd een nieuwere versie (2004) te installeren maar hij geeft wederom een foutmelding:
dit beeldschermstuurprogramma is niet compatibel met de beeldschermadapter(s) die op het systeem is/zijn geinstalleerd.
Ik snap er helemaal niks meer van...jullie wel? :(

Heb je de oude driver verwijderd voordat je de nieuwe er op installeerde ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan