us roboticsWiFi 125 Mb MAXg ??? help

Status
Niet open voor verdere reacties.

papapetertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2006
ik heb een us robotics maxg router WiFi 125 Mb MAXg USR805461 gekocht met en heb deze geinstalleerd en hem daarna beveiligd met een wpa-psk beveiliging. Mijn laptop heeft als besturingssysteem win2000 en heeft uistekende ontvangst maar ik krijg geen verbinging met het internet.Mijn idee was toen: dan hal ik de beveiliging weer uit de router en begin opnieuw. Ik kom met het 198 nummer helemaal niet meer in deze router. Hoe krijg ik dit wel voor elkaar?:

Kijk eens wat het resultaat is als je de WPA-beveiliging uitzet,vervolgens de aansluiting draaiende krijgt en dan stap voor stap de beveiliging opvoert dus MAC-WEP-WPA.

reactie

ik kom niet in de router en kan dus dit niet doen. Als ik maar in de router ben dan ga ik de wpa etc. uitzetten maar dat is nou juist het probleem.

Kijk dan eens via het commando ipconfig /all wat je gateway is en tik dan in je browser anders een harde reset ?

Loop met je laptop naar je router, prik een utp kabel (strait) tussen je router en je laptop en je zou moeten kunnen inloggen.
Dan heb je niks met WPA ed nodig en zou je zo in je router moeten rollen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan