Usb 1.0 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojoken2003

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2004
Ik heb mij deze week een nieuw moederbord aangekocht ... fcchips fsb333 model m825g. Nu staat er op die doos in grote letters ... USB2.0 ... maar als ik echter mijn externe schijf erop aansluit zegt hij fast device on slow usb ... ik vind echter nergens geen drivers voor usb 2.0 voor dit type moederbord ... kan iemand mij mss verder helpen.
Alvast bedankt.
Jo

Microsoft Win XP USB 2.0 drivers are included in Service Pack 1.

Service Pack 1 which includes USB 2.0 support for Windows XP is available at the Windows Update Site.

Als je service pack 1 erop hebt dan kan je hier
de usb 2.0 update downloaden.
Je kan ook eerst even controlleren of je usb 2.0 driver op jouw pc aanwezig is, uitleg >>>>>>>

hier

Laatst bewerkt:
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Mijn Sweex webcam krijg ik alleen als 1.1 apparaat aan de gang. Via de eerder genoemde link heb ik uitgevogeld dat ik wel een USB 2.0 poort heb (zie bijgevoegd bestand) maar ondersteunen alle 5 USB-poorten dan USB 2.0?

Bijlagen

• usb.jpg
    usb.jpg
    88,6 KB · Weergaven: 43
Geplaatst door lokoloko
[B
Je kan ook eerst even controlleren of je usb 2.0 driver op jouw pc aanwezig is, uitleg >>>>>>>

hier [/B]

Volgt uit mijn jpg-tje dat ik maar 1 usb 2.0-poort heb? Zo ja, welke van mijn 6 poorten is dat dan?

Geplaatst door maestro12
Als ik jouw linken ga volgen kom ik er op uit dat al je USB poorten 2.0 zijn.
Ik zie in apparaatbeheer meer 1 keer enhanced staan vandaar mijn twijfel.

En zou je achterop 4 USB poorten hebben en intern ook nog een aanlsuit punt voor 4 front USB poorten.
Hoe kom jij dan aan 6???
Ik heb er vooraan maar 2 zitten, geen 4. Kan zijn dat er dus 2 ongebruikt zijn...

Het is overigens niet echt handig dat jij de vraag van een ander 'overneemt'
Sorry, leek mij juist handig om een wildgroei aan topics over 1 onderwerp te voorkomen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door magteres
Ik zie in apparaatbeheer meer 1 keer enhanced staan vandaar mijn twijfel.

Dat kan goed, je 'USBhub host controller' bepaald de snelheid, die is dus enhanced, de rest zijn de daadwerkelijke poorten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan